Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips til alle som skal kjøpe en a-class bil: Ikke kjøp konisegg. Den er ustyrlig. Ble så sur på bilen at jeg tastaturet fikk juling! I 1, 2 og 3 gir spinner den på slutten. Dermed går det ikke ann å gjøre med den hvor det er svinger. Spar heller opp til McClaren f1 eller hva den heter.

8101274[/snapback]

Hvis du setter på driving aid så spinner den ikke lenger.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har lest så har vist folk ikke noe annet enn problemer med å race online mot andre eller? har prøvd selv og det er ingen andre som jeg kan kjøre imot:-(

8101933[/snapback]

 

det blir det no vettu :) spent på om eg får noken problem eller ikkje :dontgetit:

Lenke til kommentar
hmm... såg ei side her for ikkje så lenge siden... skal sjå om eg finn den igjen... men synst dåke at eg skal kjøpe spelet?

8103066[/snapback]

 

Ja. Jeg synes værtfall det. Har spilt det siden jeg kom hjem fra skolen i dag og er langt ifra lei. Er masse igjen å oppdage. Eneste jeg har å utsette er at oppdragene i Single Player kan bli litt ensformige i lengden, men det er noe man må leve med når man leker pirat.

 

Ellers er det et kjempefint spill. Bare synd jeg ikke har en skikkelig pc å kjøre det på. Har det bare på den bærbaren nå og den blir så fryktelig varm når jeg spiller. Og så er det ikke den beste spill pcen heller. Men men... :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte test drive unlimited i går og fikk instalert det, menyen funker helt fint, men når jeg starter spillet ser jeg bare mange firkanter/streker på skjermen. har oppdatert skjermkort driveren, mne ga ikke noe resultat. noen som vet hva som er galt? jeg har ATI hercules 3D prophet 9600pro skjermkort.

post-116015-1173357803_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...