Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Ikke stol på Komplett og lanseringsdatoer...

20 Mars er den datoen som er satt hittil.

 

Greit nok at gamespot er en troverdig og seriøs side så gjelder den datoen for US og ikke for f.eks for norge..

 

Men tror selv at det er rundt om den datoen at den vil bli tilgjengelig

rundt om resten av verden som f.eks norge...men tiden vil vise seg..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men hvordan skal jeg klare å kose meg med betaen når "license data has expired" >.<

7977759[/snapback]

Les litt bakover i tråden :)

Flere som holder på med betaen fortsatt, de har bare stilt tilbake klokka.

7977787[/snapback]

 

det fungerte en stund for meg, men nå "oppdager" den det uansett hva jeg stiller datoen på.

Lenke til kommentar

Hvordan spille TDU beta ! :D

 

Search for regdelnull.exe. Goggle is ur friend.

execute the following command:

regdelnull.exe HKU -s

answer Y to the question.

Then delete SecuROM registry entry from: HKEY_USERS\S-1-5-21-854245398-963894560-839522115-1003\Software\SecuROM

Then search for UNLOCKER, google is your friend again.

With unlocker, You could delete the Documents and Settings\\Application Data\SecuROM folder and all its entries.

Then set date back to 2007 february 1 from windows and restart the complete system.

Reinstall the game.

Create tdu.bat (rename TestDriveUnlimited.exe to TDU.EXE), w/following contents (without quotes):

"

date /t > c:\date.txt

date 2007. 02. 01.

call TDU.EXE

pause

date < c:\date.txt

del c:\date.txt

"

This batch file should keep the game always running on the day You installed it, so it never expires. You always have 3 days left. Only pay attention to the time (if the date turns into february 2 at any times, ten You have to modify the contents of the batch file to February 2. Or even delete Securom again:) to let the game working again).

For users, who experiencing file lost from root of system folder:

Execute the autorun commmand from the image file of the game. It should start normal installation process, but if the game is installed, it could remove it without this bug!

Never start uninstallation from ADD OR REMOVE PROGRAMS.

 

Det jeg fikset på var å skrive om "date 2007. 02. 01." til sånn pcen min skriver datoen når jeg skrev date i cmd. Funker for meg :D

Endret av emilya
Lenke til kommentar

en enklere metode for å spille(ikke testet av meg):

 

Looks like newmail beat me to it, but I think my method is easier. Go to http://www.microsoft.com/technet/sysintern...RegDelNull.mspx and download RegDelNull. Extract it to your TDU folder. Now create a batch file in the same folder and paste in the following (make sure the path to the game exe is correct):

 

regdelnull hkcu\software\securom -s

 

cd %appdata%

 

rd /s /q securom

 

reg add hkcu\software\microsoft\windows\currentversion\runonce /v tdu /d "c:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\TestDriveUnlimited.exe"

 

date 02/02/2007

 

shutdown -r -f -t 0

 

Save it and run the batch file. It will remove the securom protection, change your date, reboot, and run the game.

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøv begge greiene: de funker ikke ikke. Jeg gjør noe feil :dontgetit:

 

 

"With unlocker, You could delete the Documents and Settings\\Application Data\SecuROM folder and all its entries."

Den plassen finner jeg ikke.

 

"execute the following command:

 

regdelnull.exe HKU -s"

 

Den laget jeg en batch på, og det funket, svarte "Y". Men gjorde jeg det feil?

 

Kjipt alså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...