Gå til innhold

The Computer Party # 20 Winter Breeze


Anbefalte innlegg

post-89491-1169502387_thumb.jpg

The Computer Party # 20 Winter Breeze

 

The Computer Party (TCP) er et rusfritt datatreff som blir avholdt hver vinter og høst lagt opp mot skoleferiene. TCP har eksistert siden 1997 og blir arrangert av Tysvær Dataforening, som er en non-profit organisasjon bestående av frivillig ungdom.

Hva er TCP og hva skjer der ? TCP er et arrangement for dataintresserte ungdommer som samles under et tak i 5 dager 24 timer døgnet rundt for sosialt samvær, kunnskapsutveksling, underholdning og konkurranser av ulike slag. Deltagere har forøvrig med sin egen PC som dem kobler opp mot det lokale nettverket.

Foruten et 'hav' lysende skjermer i mørket har vi også en chillout sone hvor vi har rigget til et par X-BOX360 konsoller som er koblet opp mot en hdtv prosjektor, stort lerret og et DTS Dolby Digital THX surround sound anlegg for å kunne få MAX opplevelse ut av X-BOX360. DDR eller Dance Dance Revolution er også et fast innslag på TCP, som er meget populært.

 

Dere som leser denne tråden har ingen unskyldinger for å bli hjemme. Dette er et stort treff med ca 400 deltakere med pcer.

 

Så heng i å meld dere på treffet nå!

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare slenge meg på med ekwathne og spre det gode ord: Hvis du bor i Rogaland området så er det faktisk intet bedre datatreff enn TCP (hvis ikke du er veldig hypp på å dra til Hamar, Oslo etc. etc.) Og det ang. nettet i forrige TCP, det ble nå fikset etter den første dagen/natta, ble det ikke? Minnet mitt om det treffet der er ganske vagt i.o.m jeg sov ca 20-24 timer på de 5 dagene, så jeg gikk for det meste rundt og var for trøtt til å få med meg så mye av noe som helst.

Endret av knekt_en
Lenke til kommentar
Konkurrer mot Warpzone da altså? Høstferien? Vinterferien? Er jo større det, og vil påstå at det er større treff enn TCP ;P

7782451[/snapback]

Warpzone? Aldri hørt om en gang. :p Se til å melde dere på tcp når påmeldingen starter. Hvis ikke blir det bråk! :ph34r:

 

Edit:

Plasser: 160

tcp er nok større ja. :cool:

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
ser det bare skal vere 240 plasser i år ja.. var jo ca 400 i fjor.

 

men men..  skal nok på TCP her og! :D

7798268[/snapback]

Fikk svar på dette på tcp forumet.
Erfarings messig så er det mindre folk i vinterferien pga tur til fjellet for å stå på ski f.eks. Men som det er også er sagt så er det IKKE noe problem å sette opp flere plasser 

 

Hadde vi satt opp 400 plasser og la oss si at kun hadde kommet 275 og alle disse hadde sittet relativt spredr rundt ompå rekke så hadde det litt mere 'pes' om du fatter.

 

 

Venta på denne tråden ja :p Lurer på om jeg skal..

7799143[/snapback]

Det er klart du skal, det er tvang.. :)
Lenke til kommentar
Hihi, jeg kunne vært den ALLER første til å registrere plass, men jeg vet ikke helt hvor resten av folkene jeg skal gå med skal sitte, så jeg venta litt med det  :tease:

7877469[/snapback]

Man kan ikke velge plass på geekticket enda. ;) Det funker vertfall ikke for meg..

 

Når du først har velgt plass kan du endre den hva tid som helst. :)

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...