Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, no er jo alt opp til oss sjølve. Men det blir tøft å møte Bears på Soilders Field, med eller utan A-Rod,

Det skal forresten bli utruleg vanskeleg å unngå Seahawks i årets Super Bowl. Russel Wilsson har framleis til gode å tape ein kamp i Seatle.

Skrevet

Veien til Superbowl kommer til å gå gjennom Clink ja, virker egentlig ikke som om noen er sterke nok til å tukte de der. Niners f.eks har jo fått grisejuling der de to siste gangene, og da hjelper det ikke at de slo de på Candlestick. Rett og slett utrolig gode hjemme, er de.

Skrevet

Var der når de slo Saints i år. Kaldt og vått klima som er en kjempeutfordring for mange av lagene i divisjonen dems. Super Bowl blir nok mellom Seahawks og Broncos i år.

Skrevet

Var der når de slo Saints i år. Kaldt og vått klima som er en kjempeutfordring for mange av lagene i divisjonen dems. Super Bowl blir nok mellom Seahawks og Broncos i år.

Har hatt samme følelsen helt siden september. Tror det blir Seahawks som går av med seieren, Broncos er jævla gode i angrep, men har nok ikke godt nok defence.

• 2 uker senere...
Skrevet

Håper laget mitt 49ers vinner NFC West idag. Og at Eagles slår Cowboys!

Er hjemme i Norge i jula så er ikke helt oppdatert på hvor det er best å se NFL på nettet.

Vet om http://firstrownow.eu/. Er det et sted hvor jeg eventuelt kan betale for å sikre meg god kvalitet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...