Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dedikerte fans, fullsatt stadion (67,000 i dette tilfellet) men generiske rop ja. Dvs "Seahawks! Seahawks! Seahawks!" Fikk en gang frysninger da på det på ett tidspunkt føltes ut som hele stadion ropte "Seahawks!" så det er ikke mangel på atmosfære. Seattle Seahawks har en veldig dedikert fanskare, "12th Man", vet ikke hvordan det er med andre lag.

seahawks.jpg

Lenke til kommentar

Studerer i Seattle. Allerede vert på to Seahawks kamper (de vant begge), og mer skal det bli neste sesong. Har bodd i USA 3 av de siste 4 årene, så kan reglene til punkt og prikke (takk ESPN) men spillernavn er en annen sak. Er som om jeg skulle lært meg navn på Norges håndballspillere.

Vært på noen Mariners kamper da? Hvis ikke så go go. Mye mer interessant enn NFL :)

Lenke til kommentar

Hvordan er tribunelivet i USA? Har hørt at det ikke er mye å skryte av, kun "generiske" rop og høy musikk hver gang det er stopp i spillet.

 

Du finner bedre tribunelivet i college fotball og basketball, noe som heter school spirit, noe som såvidt jeg vet eksistere ikke i Norge

 

Studerer i Seattle. Allerede vert på to Seahawks kamper (de vant begge), og mer skal det bli neste sesong. Har bodd i USA 3 av de siste 4 årene, så kan reglene til punkt og prikke (takk ESPN) men spillernavn er en annen sak. Er som om jeg skulle lært meg navn på Norges håndballspillere.

 

Whats your alma mater og major i i Seattle?

Lenke til kommentar

Pacific Lutheran University, major i Communication (Journalism). Og nei, ingen Sounderskamper enda, men store planer om det.

 

Fint. Tenker du på å bli journalist i USA eller Norge? Mange europeere kjeder seg når de ser på amerikansk fotball og mange amerikaner kjeder seg med europeisk fotball ironisk nok. Hva mener du?

 

Jeg bor i cincinnati og er amerikaner som kan litt norsk. Selv liker jeg fotball litt mer enn football men har mange gode minner om å bli student i michigan og bli med på fotball kampene med venner

 

Nothing better than the college life!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...