Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tom Brady bryter rekord etter rekord, men det betyr nada i dag. Han har vært elendig og det han gjør på 4th and 4 på den driven her er faen meg noe av det latterligste jeg har sett... Han begynner å løpe, men bestemmer seg for å kaste den bort. På 4th down. Når du er under med 15.

 

Faen heller.

Lenke til kommentar

Ravens til Superbowl!!!

 

Tom Brady bryter rekord etter rekord, men det betyr nada i dag. Han har vært elendig og det han gjør på 4th and 4 på den driven her er faen meg noe av det latterligste jeg har sett... Han begynner å løpe, men bestemmer seg for å kaste den bort. På 4th down. Når du er under med 15.

Faen heller.

Brady kan ikke løpe!

Endret av matshg
Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn fy faen så dårlig de spilte i går. Har tatt litt tid å akseptere det, men de fortjente helt ærlig ikke å vinne denne kampen. Til og med Jaguars hadde knust de i går. Hadde Patriots spilt slik de kan hadde de (våger å påstå) ikke hatt store problemer med å vinne i går. Det er nesten rart ikke Ravens fikk flere poeng.

 

Til tider var det håp, men alt i alt var det en totalt ubrukelig innsats i går/natt.

 

Ja, dessverre, beviste han så til de grader han er ubrukelig til å løpe. Helt latterlig hvor lite kan kan få til selv om han får det servert på sølvfat.

Lenke til kommentar

Usikker hvem som sender det i Norge, men regner med det (bare) er Viasat 4. Når sendingen starter aner jeg ikke da jeg ser på med Gamepass. Men kampen skal starte 6:30 PM ET (00:30 Norsk tid).

 

Morro med flere som blir interessert i denne sporten :)

 

EDIT: Fant dette på hjemmesiden

 

Søndag 3. februar starter kanalen sendingen allerede klokken 22.30, og gjennom helgen blir det ulike programmer med NFL og Super Bowl som tema.

 

Programleder er Daniel Høglund, og eksperter er Thomas Foldvik og Arnstein Friling. Christian Ramberg er på plass som reporter i New Orleans.

Endret av Bilael
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg følger ikke sååå mye med, men syns Superbowl er et høydepunkt hvert år. Jeg gleder meg virkelig til å nok en gang se intervjuet med han nordmannen som var kicker for Dallas(?), det er like interessant... hver...bidige...gang...

 

Men et spørsmål om noe jeg aldri har klart å sette meg helt inn i; Draften i NFL. Kan noen gi meg en kortfattet forklaring på hvordan det hele fungerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...