Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig forståelig at folk var skeptiske til Kaepernick, men ja, han gjorde en veldig bra jobb. Hadde ikke trodd de skulle klare å vinne mot Packers og overasket over at ikke Rodgers gjorde en bedre jobb. Ble vist ikke hevn på Rodgers mot 49'ers...

 

Med seieren over Packers er vel det siste spikeren i kista for Alex Smith vil jeg tro.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Nå er det ikke så mye å være skeptisk til, men jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde mine tvil da Harbaugh byttet ut Smith første gangen, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvor den tvilen kom fra. Men det har jo vist seg å funke særdeles bra, så creds til 49'ers der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk var skeptiske til Kaepernick, da han har vært solid i de aller fleste kampene han spilte i år. Kampen mot New England blant annet.

 

Han har så absolutt gjort en bra jobb, men det er mer stress i playoff kampene og det er nok av eksempler på spillere (med mer erfaring) og lag som har falt ut i kampen om en plass i Super Bowl. Jeg og mange andre ble motbevist og all respekt til Harbaugh som gav Kaepernick muligheten.

 

Nå er jeg spent på hva som skjer med Alex Smith. Det eneste som kan plassere han på banen igjen er vel om Kaepernick blir skadet.

Lenke til kommentar

Han har så absolutt gjort en bra jobb, men det er mer stress i playoff kampene og det er nok av eksempler på spillere (med mer erfaring) og lag som har falt ut i kampen om en plass i Super Bowl.

 

Og det er eksempler på det motsatte. Det er bare tull å skulle fjerne en ung QB bare fordi han ikke har erfaring, imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...