Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gøy med mer aktivitet her nå. Og er enig i det du sier Atald. Welker er utvilsomt et stort savn, så Edelman blir en viktig brikke. Når det gjelder pats sitt D, så blir det jo ikke veldig overraskende veldig viktig å få stoppet Rice. Både på rush og rec.

Endret av tobn
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Marshall Faulk, tror sammen med 49% av de som har avgitt stemme på NFL.com, at Ravens får sin første seier noensinne mot Patriots.

tobn: Ray Rice blir utrolig viktig for Ravens i dag. Flacco har en hofteskade, men det er uvisst hvor mye den hemmer ham. Så ikke ut som han hadde det helt godt under oppvarmingen.

Endret av Atald
Skrevet

Om man skal pirke på "hofteskaden" til Flacco, så må du ta med at Brady spiller med en halvveis brekt finger også. Flacco har jo spist crap i de siste to rundene, så spørs om han klarer å nullstille seg, om den skaden er alvorlig.

Skrevet

Gjennom stort sett hele sesongen har jeg slitt med å se hva Laurence Maroney gjør så mye ute på banen. Både Kevin Faulk og Fred Jackson er i en helt annen klasse.

Skrevet

Noen andre enn Ngata som spiller relativt regelmessig både i forsvaret og angrepet? Husker Vrabel fra tida i Patriots, men kan ikke huske å ha sett han i angrepet til Chiefs i det hele tatt.

Skrevet

Nesten så jeg vurderer å skru av og kjøre meg en tur for å roe meg ned. Har ikke sett Pats så dårlige, eller rundtspilt på laaaaaang lang tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...