Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det har du sikkert rett i. :) Selv satt jeg litt penger på at Slovenia og Albania iallfall klarer en topp 10-plassering. Oddsen ligger på rundt 2,2-2.5, avhengig av bookie. Det er altså snakk om to separate kuponger.

 

Har også en kupong med Albania i topp 5 (odds på ~8).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-GlDE6z

Unibet har litt CS:GO av og til, ikke veldig bra utvalg men siden er hvertfall sikker i motsetning til de fleste andre. Tror Pinnacle har noe E-Sport og..

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om disse kampene i Tippeligaen i dag?

 

Lillestrøm - Bodø/Glimt

1.71 - 3.90 - 4.75

 

Tromsø - Odd

2.90 - 3.50 - 2.33

 

Stabæk - Rosenborg

4.05 - 3.95 - 1.80

 

Sandefjord - Vålerenga

3.05 - 3.60 - 2.22

 

"Alt" tilsier at det burde bli H-B-B-B, men jeg har en dårlig magefølelse. 

Jeg følger mest for å sette på Vålerenga; Sandefjord står vel med 5 tap på rad og VIF har scoret 9 mål på 2 kamper (og sluppet inn 6). 

 

ODD til 2.33 syns jeg kan virke som en grei investering og, da TIL også står med 5 strake uten poeng. 

 

Stabæk - RBK føler jeg er litt for usikker til at 1.80 skal være godt nok, selv om jeg tror på borteseier. Likevel, det er laget som slipper inn færrest mot det som scorer mest. 

 

Liten småfrekk i OBOS kanskje; 

Bryne - Hødd

2.08 - 3.35 - 3.45

Bryne ligger på 9. plass med en kamp mindre spilt, mens Hødd er på 2. Hjemme- og borteformen deres er 1-1-2 og 2-1-1. Nå vet jeg ikke så mye om skadesituasjoner i lagene, men syns den kan virke interessant. Bryne skal være på papiret være et bedre lag, men Hødd har en bedre tabellsituasjon. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...