Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på ingen måte sikker Tyskland greier det. Helst burde jeg si det, siden mine penger er på Argentina. (Det går som regel alltid mot det jeg sier her på forumet, hvis jeg sier det jeg har satt penger på). Men helt ærlig tror jeg det blir en jevn batalje. Hadde det ikke vært i America, ville jeg vært sikker på Tyskland. Et Europisk lag har aldri klart å vinne en finale i VM på den siden enda. Men det kan jo hende den barrieren blir brutt denne gang?

Lenke til kommentar

1X2 står for å spille på enten hjemmeseier (1), uavgjort (X) eller borteseier (2). Det er dette som er mest vanlig, i alle fall tradisjonelt.

 

Med handicap starter det ene laget med et handicap (duh). For eksempel kan du spille på at Tyskland vinner VM-finalen selv om Argentina starter med en ledelse på 1-0. Det vil si at Tyskland må vinne kampen med to mål for at veddemålet skal gå inn. Vinner Tyskland med ett mål vil det tilsvare uavgjort, og om kampen ender uavgjort eller med Argentina-seier vil Argentina vinne.

 

Det er også forskjell på europeisk og asiatisk handicap. Dette kan være forvirrende i starten, men det er ikke så vanskelig når du kommer inn i det.

 

Veddemålet over, der det ene laget starter med en ledelse, er europeisk handicap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Europeisk handicap heter ofte også "3-veis handicap" :)

 

Flere ligaer i Europa som starter igjen nå, blant annet lavere tyske og en del i øst-Europa.

 

Tyskland (Regionliga Bayern):

 

Eintracht Bamberg @ 2,20

 

Buhbach @ 1,85

 

FV Illertissen -1 @ 2,20

 

 

Slovakia:

 

AS Trencin (Pause) @ 2,05

 

AS Trencin -1 @ 2,37

 

Finland:

 

SJK @ 2,15

(Spår jevnt oppgjør, men SJK sterke hjemme)

 

Sverige:

 

AFC United @ 2,05

 

Østerrike (cup):

 

SV Allerheiligen

Austria Lustenau

1,61*1,66 @ 2,67

Endret av TB-GORGONPLEX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Tennis ATP Cincinnati

 

Verdasco - Cilic

Sett-handicap: Cilic -1.5 sett gir 1.84 i odds @Unibet.

 

God verdi!

Verdasco hadde 16(!!!) dobbeltfeilt i forrige match mot Granollers og vant kampen på marginer. Tror Cilic vinner i strake sett.

Kampen starter når Lisicki - Errani er ferdi. Kanskje om 30 minutt.

Endret av Rogue
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I anledning starten på nok en Premier League-sesong, har Betsson en kampanje hvor de gir kundene sine et risikofritt veddemål. Dette måtte jeg selvsagt benytte meg av. Med følgende kupong er jeg muligens litt vel optimistisk, men siden eventuelle tap returneres, valgte jeg å ta sjansen.

 

Arsenal - Crystal Palace H

Leicester - Everton HU

Manchester Utd - Swansea H

West Ham - Tottenham HU

Start - Strømsgodset UB

 

Odds: 6.99

 

Mer info på http://promotions.betsson.com/risk-free-bet-premier-league/no/?WT.ac=site_BE-20140814-SB-RET-Premier_League-Risk_Free_Bet-Promotions-13177-ctaButton for de som måtte være interessert.

Lenke til kommentar

Dagens dobbel, Liverpool -Southampton og Newcastle-City. Etter en uheldig dag i går med United, går jeg "all in" med en dobbel, men hvilken? Enten ren seier på Liverpool og City eller et handicap på sistnevnte.

 

Liverpool-Southampton H@ 1.39

Newcastle - Man City B@ 1.65

Odds 2.29

 

Liverpool - Southampton H@ 1.39

Newcastle - Man City (1-0) B@ 2.70

Odds 3.75

 

LFC- Southampton (0-1) H@ 2.03

 

Liverpool skal være et langt sterkere lag enn Southampton, men har mistet Suarez og hentet inn en del nye. Såklart, mange sine antagelser om LFC kan være farget av at de solgte "the mouth from the south". Lallana er skadet, men bortsett fra det kommer jeg ikke på noen store spillere som er ute hos hjemmelaget.

 

City er selvfølgelig store favoritter mot Newcastle, men sistnevnte for meg er et lag som kan bite ifra seg på verst tenkelig tidspunkt. Ingen særlig skader for City med unntak av Negredo, mens Pardew må klare seg uten flere spillere.

 

En siste mulighet er jo en dobbel på handicapseier til begge to, noe som gir 5.48.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...