Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til mandagen:

 

Livorno -Inter - B @ 1.92

 

Inter ligger på 5. plass og snuser på Europa-plass, mens Livorno ligger på 18. og må holde hodet over vannet for å unngå nedrykk.

 

Inters form: WWDDWLD

Livornos form: WLDLWLL

 

Jeg kan ikke helt se hvorfor du får Inter til nesten 2, det aller meste tilsier borteseier. Inter er det 6. beste bortelaget, mens Livorno er det 18. beste hjemmelaget.

Lenke til kommentar

Tips til mandagen:

 

Livorno -Inter - B @ 1.92

 

Inter ligger på 5. plass og snuser på Europa-plass, mens Livorno ligger på 18. og må holde hodet over vannet for å unngå nedrykk.

 

Inters form: WWDDWLD

Livornos form: WLDLWLL

 

Jeg kan ikke helt se hvorfor du får Inter til nesten 2, det aller meste tilsier borteseier. Inter er det 6. beste bortelaget, mens Livorno er det 18. beste hjemmelaget.

Inter har vunnet 5 av 14 bortekamper og Livorno har tapt 7 av 15 hjemmekamper, hva er det som tilsier borteseier i stor grad egentlig, bortsett fra navnet?

Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode sider som kommer med odds-analyser? Bruker selv dagbladets, TV2s, Soccervista, Betrush, betexpert, oddsen.nu og oddsomatic. Tar gjerne i mot gode twitterbrukere å følge.

 

Må ikke nødvendigvis konsentrere seg om fotball, er åpen for alt.

Lenke til kommentar

Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell.

 

2-1-4 borte for Inter siden desember og lagene har vel møttes 1 gang siden 2010, så tja tja. Livorno har også møtt sterkere motstand i det siste, så formmessig er de ganske like også. Men lykke til med spillet.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode sider som kommer med odds-analyser? Bruker selv dagbladets, TV2s, Soccervista, Betrush, betexpert, oddsen.nu og oddsomatic. Tar gjerne i mot gode twitterbrukere å følge.

 

Må ikke nødvendigvis konsentrere seg om fotball, er åpen for alt.

 

Finner endel bra på sbrforum.com, blant annet NHL. I motsetning til andre sider så klarer de å fokusere på verdibetting.

Lenke til kommentar

 

Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell.

 

2-1-4 borte for Inter siden desember og lagene har vel møttes 1 gang siden 2010, så tja tja. Livorno har også møtt sterkere motstand i det siste, så formmessig er de ganske like også. Men lykke til med spillet.

 

 

Sier selvfølgelig ikke at det bare er å sette hus, bil og kone på spillet, men jeg føler likevel at til den oddsen bør Inter være et godt alternativ.

 

Ser nå at oddsen er kuttet til 1.85 så jeg setter er lite spill på den.

Lenke til kommentar

@BloggOdds

Er suveren på tysk og svensk lav divisjon

 

Men noen burde jo kanskje beskytte han fra seg selv?

 

 

Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell.

 

2-1-4 borte for Inter siden desember og lagene har vel møttes 1 gang siden 2010, så tja tja. Livorno har også møtt sterkere motstand i det siste, så formmessig er de ganske like også. Men lykke til med spillet.

 

 

Sier selvfølgelig ikke at det bare er å sette hus, bil og kone på spillet, men jeg føler likevel at til den oddsen bør Inter være et godt alternativ.

 

Ser nå at oddsen er kuttet til 1.85 så jeg setter er lite spill på den.

 

 

Heilt ok :) Skal holde med Inter for deg i kveld jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...