Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere om kampene i dag?

 

Chelsea har ikke vært det beste bortelaget så en seier til PSG er vel mulig.

Selv vaskedamene i Dortmund bruker jo krykker for tiden og et motivert Real Madrid burde klare to mål eller mer.

 

Hvis jeg absolutt måtte spilt nå så kanskje over i begge kampene...

Lenke til kommentar

 

Hva tror dere om kampene i dag?

 

Chelsea har ikke vært det beste bortelaget så en seier til PSG er vel mulig.

Selv vaskedamene i Dortmund bruker jo krykker for tiden og et motivert Real Madrid burde klare to mål eller mer.

 

Hvis jeg absolutt måtte spilt nå så kanskje over i begge kampene...

 

 

@Patrick123, vi traff godt på dem :)

Lenke til kommentar

Er det noen synspunkter på UEFA kampene i aften?

 

Porto er kanskje et bedre lag enn Sevilla, men Sevilla har vært i knallform det seneste. Vet ikke hva jeg skal tro om den :hmm:

 

Ellerse ser det litt vanskelig ut. Juventa og Benfica burde være godt mulige borteseiere kanskje, men vet ikke..

Lenke til kommentar

 

 

Hva tror dere om kampene i dag?

 

Chelsea har ikke vært det beste bortelaget så en seier til PSG er vel mulig.

Selv vaskedamene i Dortmund bruker jo krykker for tiden og et motivert Real Madrid burde klare to mål eller mer.

 

Hvis jeg absolutt måtte spilt nå så kanskje over i begge kampene...

 

 

@Patrick123, vi traff godt på dem :)

 

 

Innertier, det der, ja.

 

Spennende kamper i EL i dag, men tror det er mye som kan svinge fram og tilbake. Juventus burde klare seg, men de ser ut til å merke litt "wear and tear".

Lenke til kommentar

Satt noen kroner på følgende bong:

 

Newcastle - Manchester Utd B

Aston Villa - Fulham H

 

Synes Man Utd har gjort det bra i det siste, og tror de kan slå et Newcastle som ikke er helt i form. Tipper også at Utd er litt revansjesugne etter å ha tapt 0-1 mot Newcastle siste gang de traff hverandre.

 

Villa er ikke i kjempeform, men man kan ikke påstå at bunnlaget Fulham er det heller. Egentlig en litt skummel match, men velger å sette min lit til Villa da de tross alt spiller på hjemmebane og generelt sett er et bedre lag enn bortelaget.

 

Odds: 3.51

Lenke til kommentar

Noen tips til morgendagen? Everton-Arsenal ser spennende ut. 1.97 med tomålsseier eller mer til Liverpool også. West Ham har vært gode hjemme, men så

 

Har vært en særdeles dårlig tippedag takket være Milito med verdenshistoriens dårligste straffe. Den eneste måten han kunne tabbet seg mer ut hadde vært dersom han bommet og utløste 3. verdenskrig.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Har sett meg ut fire kamper i dag, men er ikke sikker på noen av dem. Atalanta og Liverpool ser ut som gode valg, mens Arsenal-kampen føler jeg kan svinge begge veier. Har satt dem i rekkefølge etter hva jeg er mest sikker på.

 

Edit: Går for en dobbel med LFC og Atalanta til 3.41.

 

1. Atalanta - Sassuolo - [email protected]

 

Atalanta ligger på 8. plass står med 6 seire på rad, noe som er ny klubbrekord. På hjemmebane står de med 10-2-3 og 24-26 i målforskjell. Laget har få skader av betydning, kanskje bortsett fra Stendardo som er suspendert. Sassuolo derimot sliter i bunn på nest sisteplass og har hele 10 tap på de siste 12. Har stusselige 1-5-9 borte og 12-28 i målforskjell.

 

2. West Ham - Liverpool (1-0) - [email protected]

 

West Ham har fått en liten oppsving i det siste og har 4 seire på de fem siste hjemmekampene. Laget er vel mer eller mindre fulltallig så vidt jeg vet, mens Collins er usikker. 6-3-7 hjemme så det er kun i det siste at de har noe for et "fort" å regne. Er også litt vel gavmilde bakover med 22-23 i målforskjell. Liverpool er det vel ikke så altfor mye å si om, sålenge de holder konsentrasjonen oppe kan det bli stygt, men bananskall finnes overalt.

 

3. Fiorentina - Udinese - [email protected]

 

Fiorentina har ikke hatt den beste uttellingen på de siste to kampene og har vært litt variable i det siste. Nå skal det sies at de på de siste 5 kampene har møtt Juventus, Napoli og Milan så den dårlige formen kan kanskje skyldes det. Må få tilbake godfølelsen før finalen i Coppa Italia. Udinese har 7 poeng på de siste tre kampene og kan nok nå være sikker på Serie A-spill til neste år også. 3-3-10 borte, mens Fiorentina har 8-3-4 hjemme. Di Natale er ute for Udinese, mens Fiorentina ennå sliter med de samme skadene.

 

4. Everton - Arsenal - [email protected]

 

Everton i knallform mot et Arsenal som viser litt svak form. Det skal sies at Everton har hatt relativt lett motstand, mens Arsenal har møtt både Tottenham, City og Chelsea i det siste. De blå er solide hjemme med 11-3-1, mens Arsenal er hakket mer solide borte, 9-2-5. Kun 4 lag har sluppet inn mer mål på bortebane enn Arsenal (Stoke, Cardiff, Fulham og Norwich). De er faktisk det nest beste bortelaget i ligaen, kun slått av United.

 

Uavgjort til 3.35 er også godt betalt syns jeg og det kan kanskje hende at Arsenal ikke er for misfornøyd med kun ett poeng. Everton derimot bør presse på og har statisikken på sin side. Likevel har Arsenal noen kvaliteter jeg føler Everton mangler og de kan "overraske" her, og da er 2.90 på borteseier godt betalt.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Liten bong for kvelden og natten. Liten innsats, høy odds. Krysser fingrene for at det funker.

Everton - Crystal Palace - Begge lagene scorer - 2.12
Man City - Sunderland - 1 (0-2 HC) - 1.88
Arizona D-backs - NY Mets - Mets +1.5 - 1.57
Philadelhia Phillies - Atlanta Braves - 2 - 2.12

Totalodds: 13.26

Tror Palace vil score mot Everton på Goodison, og jeg er rimelig sikker på at Everton gjør det. 2.12 i odds er veldig godt betalt. City-kampen må man spille handikap på om man skal få noe igjen for den. Måtte opp på 0-2 HC for å få 1.88 i odds.

Mets har vunnet de to første kampene mot Arizona i denne serien, og håper på å ta den tredje for en sweep. Spiller Mets med handikap til 1.57. Den siste er litt skummel. Her tipper jeg med hjertet mer enn med hjernen, men Atlanta vant første kamp i serien på mandag og står med 9-4 record så langt denne sesongen. Til 2.12 i odds er det veldig godt betalt om den går inn.

Spillefrist er 20.45.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...