Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke sider er det man kan sette inn penger med VISA på? Jeg vet om Nordicbet.

 

og

 

Hva tenker folk om Arsenal og Liverpool i dag? Jeg har trua.

Kan godt være begge vinner, men skeptisk til den lave oddsen. Pool spiller forøvrig i morgen og det mest kritiske er jo spissplassene. Torres vekk og hvordan går det egentlig med Suarez og Carroll? Synes det er risky å ta Pool selv om Stoke har vært direkte svake borte.

 

Arsenal er jo veldig lavt priset. Bookmakerne vet jo at enormt mange kunder vil velge Arsenal, United og Chelsea i dag uavhengig av oddsen de setter. Arsenal har vunnet 63% av hjemmekampene sine, Everton bare tapt 25% av sine bortekamper. Er det da riktig å prise Arsenal til rundt 70% i kveld? Og skal du tjene penger langsiktig må du i tillegg prise dem høyere, gjerne til nærmere 80%. For all del, Arsenal har ett veldig godt tak på Everton og er i en tekniske uptrend så (2.33 poeng siste 6 kamper mot 1.80 normalt) så er jo kjekt å være gunnersfan om dagen. Er vel bare en liten japse de kjøpte i går også.

 

Ja, det er vel slik at "topplagene" får lavere odds en de burde ha, så blir vel mer at jeg spiller på magefølelse enn statistikk og verdier isåfall. Så får se hva jeg gjør ;) Skulle gjerne fulgt på bettingadviceblog, men nordicbet har den bare som 1x2, og de sa at de ikke kunne sette den opp som over/under. Kanskje på tide å bytte bookie, men NB er så utrolig lettvint...

Derfor jeg bare bruker odds fra PinnacleSports på SportsProfit så folk har noe fast å forholde seg til uansett. På bloggen bruker jeg fra enhver bookmaker så klart det er vanskeligere. Nordicbet er jo solide, men jeg hater siden deres selv :)

Lenke til kommentar

Jeg tror Liverpool får seg et løft med to målkåte spiller, men spørs om det kommer i denne kampen. Er vel ikke sikkert at de er klar for og spille så fort ?

Unibet med 2.85 på Pool med -1, syns jeg er spennende

 

Andy Carroll er skadet ut februar, så han blir ikke å se. Forventer også at Suarez ikke er klar.

 

Personlig ville jeg satt pengene på Liverpool her, men ikke med handicap. Uten Torres blir det spennende å se hvem som starter på topp, mest trolig N'Gog. Det blir mye press på hans skuldre, men med tanke på den stigende formenkurven til Liverpoool kan jeg tenke meg at de rir iland en seier her. Meireles nærmer seg toppform, og kan fort knuse inn etpar mål også.

Stoke er derimot enormt gjerrige, og jeg ville ikke rørt denne kampen med handicap.

Lenke til kommentar

Var visst ikke så smart å bestemme seg for å "se ann de første minuttene før jeg spiller på Rosenborgsseier".. den oddsen stupte ganske fort:P Men, 4.70 på at de skulle vinne andre omgang også var ikke å fornekte.. ble et fint overskudd. Flott at Rosenborg endelig fikk rævkjørt litt internasjonal motstand etter selv ha stått på alle fire i et halvt år

 

 

Kveldens skrapelodd:

 

Cardiff City - Reading Over 3.5 (3,60)

Sunderland - Chelsea 1X (2,02)

Arsenal - Everton X2 (2,65)

Totalodds: 19,27

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg tør å poste noe tips her inne om dagen... Men er like greit, så får dere selv bedømme om det er verdt og følge

 

Arsenal - Everton Both Teams to Score @ 1.70 2.5 units

West Bromwich - Wigan Both Teams to Score @ 1.77 2.5 units

Villa to Score against United? NO @ 1.80 1 unit

 

 

Happy hunting ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...