Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

meeeh, hvorfor telles OT med i over/under =(

Ikke sant, er så forbanna irriterende med OT som pusher kamper over. Hatt 2 slike på kort tid nå på SP. Under 209 i Lakers var ett knallspill til 2.02 :/

 

Går for en kamp med få scoringer i Italia i dag på BettingadviceBlog.com:

 

02 Feb: Cesena – Catania : Under 2.5 | 1.63 @ Expekt | 20:45 CET

 

Serie A (Italy)

 

› Cesena home: 4-2-5 8-11

› Cesena form: 1-2-3 5-8

› Home form: 2-1-3 3-5

 

› Catania away: 0-3-7 6-18

› Catania form: 1-1-4 5-11

› Away form: 0-2-4 4-13

 

Stats from PreMatches.com

 

Cesena is 9-2 under at home, scoring 0.73, conceding 1.00. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.10 goals. Cesena is 10-2 under 2.5 playing against offensively poor teams like Catania the current season. Catania is 6-4 under away, scoring 0.60, conceding 1.80. 6 of their last 10 matches are under, averaging 2.60 goals. Catania is 5-1 under 2.5 playing against poor teams like Cesena the current season. H2H @ Cesena is 2-0 under 2.5 since 2005. Take the under 2.5 and invest with confidence.

Lenke til kommentar

Ja var irriternde da jeg var inne å kikket på kampen tidligere idag og ser de ligger godt under 209 rett før slutt. Når jeg logger inn på Pinnacle litt senere ser jeg det er spilt overtid og resultatet er blitt over 209. Faen..

 

Kjensen, når pleier det å bli lagt ut spill på sportsprofit?

Sånn rundt lunchtider. Har en syk gutt her hjemme i dag så ble litt sen i dag, men la utpå 1 x NBA nå nettopp...

Lenke til kommentar

At Sharks skulle vinne siste periode med 4-0, hadde jeg faen meg ikke trodd. Men ble et lite overskudd uansett.

 

Går for en del kamper i dag, mye bra odds :)

 

Palermo - Juventus DnB Juventus @ 2.60 2/5 units

Fulham - Newcastle Fulham @ 2.00 3/5 units

Chievo - Napoli Napoli @ 2.30 3/5 units

Blackpool - West Ham Both teams to score @ 1.64 5/5 units

Blackburn Rovers - Tottenham Both teams to score @ 1.64 4/5 units

 

Go fetch ;)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om West Ham faktiskt vinner over Blackpool.

 

James Beattie, Sergei Kornilenko, Andy Reid og Salaheddine Sbai har kommet til Blackpool, mens Dekel Keinan ble solgt til Cardiff City. Stephen Crainey var skadet mot Manchester.

 

På den andre siden har West Ham slitt med dårlig spillerstall/utvalg og har skaffet seg Wayne Bridge, Gary O'Neil, Demba Ba og Robbie Keane, mens Valon Behrami og Frank Nouble er lånt ut til Barnsley. Manuel Da Costa og Thomas Hitzlsperger er sannsynligvis tilbake etter langtidsfravær. Junior Stanislas er fortsatt skadet og Jack Collison blir kanskje med på kampen etter en skade.

 

Manageren kjemper for å beholde jobben og West Ham er nødt til å vinne, dermed er dette en mye viktigere kamp for de enn Blackpool, så tror de kommer til å gi alt, dette er den første av de 3 neste viktige kampene. Spissen Keane fra Tottenham klarer nok å hive inn noen mål.

 

Så er det Fullham og Newcastle. Her har jeg også lyst til å bette på Newcaslte, men det blir mye gambling. De er svake på midtbanen etter at Steven Taylor, Alan Smith, Hatem Ben Arfa, Dan Gosling og Ryan Taylor er skadet. De er også svake på bortebane.

 

Siste kamper sammen har endt N 0-0 F -> N 0-1 F -> F 2-1 N

 

Fulham mot Tottenham endte 4-0 (Siste kamp), Newcastle mot Tottenham endte 1-1(Siste kamp), samtidig spilte Wigan 1-1 mot Fulham, mens det ble Wigan 0-1 Newcastle f.eks.

 

Fulham har skaffet seg Eidur Gudjohnsen og Gael Kakuta er lånt inn fra Chelsea. På skadelisten har Fulham sin stjernespiss Bobby Zamora, Matthew Briggs og Phillippe Senderos.

 

Annet jeg har funnet:

 

- Shola Ameobi. Må ta ansvar i tiden fremover og gode gamle Shola vil bevise kritikerne hva han kan mot Fulham.

 

- Clint Dempsey. Er nøkkelen offensivt for Fulham og har også denne sesongen vært en avgjørende faktor for klubben.

 

Newcastle har vel også solgt toppscoreren Carroll, noe som gir grunn til at de skal vise at de klarer seg uten han også.

 

Dette er uansett etter min mening de to mest spennende kampene i dag og begge har veldig god odds. Redd for at det blir en uavgjort mot West Ham. Fullham vinner nok kanskje over Newcastle, men jeg har bettet nå:

 

Fulham - Newcastle: Borte 4,1, innsats 200 kroner

Blackpool - West Ham: Borte 3,2 innsats 200 kroner

 

Det blir helt sikkert omvendt, men jeg er overbevist om at jeg har rett på minst en av de, men er ganske dumt å gamble i disse kampene ettersom fulham har odds 2,1 og blackpool 2,4, men nå er jeg NYBEGYNNER så det holder og jeg gjør det mest for spenningen ;) Noen innvendinger?

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

At Sharks skulle vinne siste periode med 4-0, hadde jeg faen meg ikke trodd. Men ble et lite overskudd uansett.

 

Går for en del kamper i dag, mye bra odds :)

 

Palermo - Juventus DnB Juventus @ 2.60 2/5 units

Fulham - Newcastle Fulham @ 2.00 3/5 units

Chievo - Napoli Napoli @ 2.30 3/5 units

Blackpool - West Ham Both teams to score @ 1.64 5/5 units

Blackburn Rovers - Tottenham Both teams to score @ 1.64 4/5 units

 

Go fetch ;)

 

Palermo slo juventus på juventus sin hjemmebane i høst og slo dem forrige gang de møttes på palermo sin bane.. Så der tippet jeg palermo seier..

Og tror newcastle kommer til og tape mot fulham som hadde en kjempe kamp mot tottemham og er full av selvtillit, mens newcastle mistet carroll..

Napoli tror jeg vinner og jeg tror blackburn(som har hatt en litt god periode i det siste) slår spurs.. Bare synsing selvfølgelig..

 

Men det har i utgangspunktet ikke noe som helst og si åssen forrige kamp gikk, har tapt endel kuponger på det før.. For egentlig tror jeg juventus vinner, men pga palermo har vært så gode mot de. Velger jeg palermo..

 

Men lykke til, vist ikke jeg vinner så håper jeg du gjør :)

 

Blackpool vs west ham er vanskelig syntes jeg.. West ham har vært bedre enn resultatene sier.. Og blackpool er ikke noe spesielt gode på hjemmebane, de spiller ganske likt borte og hjemme.. Så godt tro west ham vinner i kveld..

Lenke til kommentar

Napoli er bingokamp

Chievo traditionally have problems when they play against Napoli at home, as they lost 3 out of last 4 matches against Napoli at home.

Napoli 4 matches in a row without loss and 4 matches in a row without conceded goal.

Chievo has only won 1 game in the last 8, and that was against Brescia (nest sist i Seria A)

 

Greit nok Lavezzi er suspendert, men dette skal jo være en B, og en klar B. Til fin fin odds.

 

 

At Sharks skulle vinne siste periode med 4-0, hadde jeg faen meg ikke trodd. Men ble et lite overskudd uansett.

 

Går for en del kamper i dag, mye bra odds :)

 

Palermo - Juventus DnB Juventus @ 2.60 2/5 units

Fulham - Newcastle Fulham @ 2.00 3/5 units

Chievo - Napoli Napoli @ 2.30 3/5 units

Blackpool - West Ham Both teams to score @ 1.64 5/5 units

Blackburn Rovers - Tottenham Both teams to score @ 1.64 4/5 units

 

Go fetch ;)

 

Palermo slo juventus på juventus sin hjemmebane i høst og slo dem forrige gang de møttes på palermo sin bane.. Så der tippet jeg palermo seier..

Og tror newcastle kommer til og tape mot fulham som hadde en kjempe kamp mot tottemham og er full av selvtillit, mens newcastle mistet carroll..

Napoli tror jeg vinner og jeg tror blackburn(som har hatt en litt god periode i det siste) slår spurs.. Bare synsing selvfølgelig..

 

Men det har i utgangspunktet ikke noe som helst og si åssen forrige kamp gikk, har tapt endel kuponger på det før.. For egentlig tror jeg juventus vinner, men pga palermo har vært så gode mot de. Velger jeg palermo..

 

Men lykke til, vist ikke jeg vinner så håper jeg du gjør :)

 

Blackpool vs west ham er vanskelig syntes jeg.. West ham har vært bedre enn resultatene sier.. Og blackpool er ikke noe spesielt gode på hjemmebane, de spiller ganske likt borte og hjemme.. Så godt tro west ham vinner i kveld..

Alt tilsier Palermo, men føler på meg at Juventus kommer sterkt tilbake fra 1-2 tapet mot Udinese.

 

Hvorfor prøver du deg ikke på Over/Under og Both teams to score spill? Som oftest mye og hente der, særlig når det er kamper som idag. Vanskelig og forutsi

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg for første gang utnyttet en skikkelig tabbe fra en bookmaker! :D

 

Det var i australsk serie, kampen mellom Melbourne Victory og Newcastle Jets. På stillingen 1-0 til Melbourne fikk Newcastle Jets rødt kort. Bet365 registrerte dette til feil lag, og oddsen steg dermed fra 1.14 til 1.30 for Melbourne. Var rask med å sette 2200,- på hjemmeseier og minutter senere var det 2-0. 660,- i pluss på en fin liten feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det går ikke å overføre penger til betfair i dag heller. Moneybookers har visst en ordning hvor du må oppgi om det skal brukes til gambling og da går det ikke, må overføre via bank eller paysafe kort fra Narvesen. La inn disse på betsafe uansett:

 

post-209337-0-62402700-1296656219_thumb.jpg

 

Mye mye mulig at ingen av de går inn, men det er ikke så viktig, nå blir det bedre å se på kampene i kveld på TV2.no live med en sixpack og en grandis. Må nyte sykepengene og ferien

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Man crush på gang med Dzeko, Bosna? :love:

 

Edin Dzeko er den eneste mannen(med unntak av familiemedlemmer) jeg har knyttet følelser til, ja :D Jeg tilgir han for å ha snudd seg mot dama ved siden av i det det skulle bli tatt bilde av oss.. :no:

 

En helt for min nasjon og mitt folk! :yes:

 

EDIT: Her er bildet, jeg er i total skuffelse hahah

 

12843_209416857743_587417743_4524865_4101706_n.jpg

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...