Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må begynne å følge denne tråden litt, virker som mange har bra med peilig her.

Har vunnet ca. 175kr på oddsen i dag.

Men hva skjer med bongen hvis en kamp blir utsatt? Blir kampen satt i 1? (NorskTipping)

 

Har noen forøvrig ett bra og enkelt sted å tippe, bortsett fra Norsk tipping?

 

Synes UniBet fungerer veldig fint! :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg synes er greit er å kikke på programmet for å få en oversikt over aktuelle kamper, da de store bookerene blir litt uoversiktelig.

Hehe, bruker faktisk Norsk Tipping selv til å få en kjapp oversikt over utvalget. Ellers synes jeg bet365 sin "Fotball - Europeisk Toppliste" er grei.

 

Uavgjort mellom Juventus og Udinese til pause. Bare det ikke blir Juventus-seier blir det overskudd. Hadde smakt fantastisk med to mål til Di Natale og Udinese-seier, men det er litt mye forlangt.

 

Hva koster det å overføre penger til en bookmaker med Moneybookers? Hva koster det å tilbakeføre fra bookmaker til Moneybookers?

 

Fra Moneybookers til bookmaker er gratis.

 

Fra bookmaker til Moneybookers koster 16,- kroner.

 

Skal ikke garantere dette 100% sikkert, men 99%. ;)

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Er det noen her som har en regnskaps-mal i excel til å føre regnskap av tippingen? Vil begynne å føre ordentlig regnskap.

Ja, jeg har et.

Som jeg stadig holder på og oppdaterer.

 

Akkurat nå har den følgende funskjoner:

TBP på singler,dobler, tripler osv.

Graf over profit for året.

 

Holder på med:

TBP for hver sport

TBP for hver tipser du følger (SP f.eks)

Win/Loose Streak

 

Utrulig hvor avansert Excel er når man setter seg inn i det :)

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Jeg hater å se på basketball som jeg har tippet på, det svinger så sykt :p Bedre å bare tippe og så legge seg...

Jeg sjekket helst etter kampslutt, gjerne på slutten av dagen med flere kamper. Er normalt en ganske rolig fyr, men f.eks når en double overtime mellom Oklahoma City - Washington pusher SP kampen over (fredag) er jeg litt glad for at jeg ikke ser kampen. Er jo bare kamper og jeg vet jeg slår bookmakerne over tid, men følger jeg kampene live blir det bare for emosjonelt for min del.

Lenke til kommentar

Jeg hater å se på basketball som jeg har tippet på, det svinger så sykt :p Bedre å bare tippe og så legge seg...

Jeg sjekket helst etter kampslutt, gjerne på slutten av dagen med flere kamper. Er normalt en ganske rolig fyr, men f.eks når en double overtime mellom Oklahoma City - Washington pusher SP kampen over (fredag) er jeg litt glad for at jeg ikke ser kampen. Er jo bare kamper og jeg vet jeg slår bookmakerne over tid, men følger jeg kampene live blir det bare for emosjonelt for min del.

Vil det si at alt av bets som ikke spesifiserer noe annet på NBA er inkludert evt. OT? Jeg trodde over/under bare var ordinær tid jeg :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...