Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig uke sålangt...

 

Tapt 500 :tease:

 

Hvis noen har gode tips er det bare å komme med det;)

 

Vurderer å begynne med systemspill... Har hørt at det er ganske lett å vinne da...

 

Hvor mye pleier dere å spille for?

Hvorfor skulle det være enklere å vinne med systemspill? Litt spent på matten din der :)

 

 

Er det ikke sånn at hvis jeg tipper 4 kamper og trippelspill. Trenger jeg kun 3 rette. Får endel lavere odds enn hvis jeg spiller vanlig, men tjener litt?

Det du må tenke på er jo at du må ha verdi i spillene dine for å tjene penger langsiktig. Klarer du ikke det med å spille singler, klarer du i allefall ikke det med å spille på flere kamper.

Lenke til kommentar

Tenkte å bare bette kjapt på Rosenborg mot Spartak Moskva, men er ikke lett det. Hvis jeg trykker på den høyeste oddsen som er 4.1 på Rosenborg, får jeg den oddsen da hvis de vinner?

Ja, på KJØP siden.

 

Du kan legge inn høyere odds og håpe at noe better i mot deg.

Lenke til kommentar

Palermo - Juventus

2.10 for hjemmeseier. Ikke den øyeste oddsen, men ganske spillbart imo.

Dro inn 3.35 på Udinese sist mot Juventus, men 1.47 mot Bologna er lite å hente. Kan jo evt. tippe begge

Udinese spiller uten tvil den beste fotballen i Italia for tiden, så jeg annser den som ganske sikker.

Gir en totalodds på 3.09 hos Betsafe.

 

Får 3.8 om man legger til H på Roma - Brescia, men den er jeg mye mindre sikker på.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Går for endel mål i lavere engelsk i dag på BettingadviceBlog.com:

 

01 Feb: Vauxhall Motors – Droylsden : Over 2.5 | 1.60 @ Bet365 | 20:45 CET

 

Blue Square North (England)

 

› Vauxhall Motors home: 6-4-2 19-14

› Vauxhall Motors form: 3-1-2 7-6

› Home form: 5-1-0 12-7

 

› Droylsden away: 2-5-2 16-16

› Droylsden form: 2-2-2 12-12

› Away form: 2-2-2 11-11

 

Vauxhall Motors is 6-6 over at home, scoring 1.57, conceding 1.17. 6 of their last 10 matches are over, averaging 2.90 goals. Vauxhall Motors is 10-4 over 2.5 playing against defensively poor teams like Droylsden the current season. Droylsden is 6-3 over away, scoring 1.78, conceding 1.78. 10 of their last 10 matches are over, averaging 4.10 goals. Droylsden is 12-2 over 2.5 playing against offensively good teams Vauxhall Motors like the current season. H2H @ Vauxhall Motors is 1-0 over 2.5 since 2009. Take the over 2.5 and invest with confidence.

Lenke til kommentar

Hvilke sider er det man kan sette inn penger med VISA på? Jeg vet om Nordicbet.

 

og

 

Hva tenker folk om Arsenal og Liverpool i dag? Jeg har trua.

Kan godt være begge vinner, men skeptisk til den lave oddsen. Pool spiller forøvrig i morgen og det mest kritiske er jo spissplassene. Torres vekk og hvordan går det egentlig med Suarez og Carroll? Synes det er risky å ta Pool selv om Stoke har vært direkte svake borte.

 

Arsenal er jo veldig lavt priset. Bookmakerne vet jo at enormt mange kunder vil velge Arsenal, United og Chelsea i dag uavhengig av oddsen de setter. Arsenal har vunnet 63% av hjemmekampene sine, Everton bare tapt 25% av sine bortekamper. Er det da riktig å prise Arsenal til rundt 70% i kveld? Og skal du tjene penger langsiktig må du i tillegg prise dem høyere, gjerne til nærmere 80%. For all del, Arsenal har ett veldig godt tak på Everton og er i en tekniske uptrend så (2.33 poeng siste 6 kamper mot 1.80 normalt) så er jo kjekt å være gunnersfan om dagen. Er vel bare en liten japse de kjøpte i går også.

Lenke til kommentar

Hvilke sider er det man kan sette inn penger med VISA på? Jeg vet om Nordicbet.

 

og

 

Hva tenker folk om Arsenal og Liverpool i dag? Jeg har trua.

Kan godt være begge vinner, men skeptisk til den lave oddsen. Pool spiller forøvrig i morgen og det mest kritiske er jo spissplassene. Torres vekk og hvordan går det egentlig med Suarez og Carroll? Synes det er risky å ta Pool selv om Stoke har vært direkte svake borte.

 

Arsenal er jo veldig lavt priset. Bookmakerne vet jo at enormt mange kunder vil velge Arsenal, United og Chelsea i dag uavhengig av oddsen de setter. Arsenal har vunnet 63% av hjemmekampene sine, Everton bare tapt 25% av sine bortekamper. Er det da riktig å prise Arsenal til rundt 70% i kveld? Og skal du tjene penger langsiktig må du i tillegg prise dem høyere, gjerne til nærmere 80%. For all del, Arsenal har ett veldig godt tak på Everton og er i en tekniske uptrend så (2.33 poeng siste 6 kamper mot 1.80 normalt) så er jo kjekt å være gunnersfan om dagen. Er vel bare en liten japse de kjøpte i går også.

 

Ja, det er vel slik at "topplagene" får lavere odds en de burde ha, så blir vel mer at jeg spiller på magefølelse enn statistikk og verdier isåfall. Så får se hva jeg gjør ;) Skulle gjerne fulgt på bettingadviceblog, men nordicbet har den bare som 1x2, og de sa at de ikke kunne sette den opp som over/under. Kanskje på tide å bytte bookie, men NB er så utrolig lettvint...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Spartak stiller til dagens Copa del Sol mot Rosenborg?

 

Rbk: Örlund

 

Lustig - Høiland - Wangberg - Dorsin

 

Jamtfall - Åsen - Henriksen - Skjelbred

 

Prica - Moldskred

 

Unibets odds på RBKseier lå på 2.50 i går kveld, og det dropper jeg lett. Nå er den kraftig justert til 3.50, og med så fin odds og en ganske fin start-ellever vurderer jeg et lite spill. Noen tanker?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Spartak stiller til dagens Copa del Sol mot Rosenborg?

 

Rbk: Örlund

 

Lustig - Høiland - Wangberg - Dorsin

 

Jamtfall - Åsen - Henriksen - Skjelbred

 

Prica - Moldskred

 

Unibets odds på RBKseier lå på 2.50 i går kveld, og det dropper jeg lett. Nå er den kraftig justert til 3.50, og med så fin odds og en ganske fin start-ellever vurderer jeg et lite spill. Noen tanker?

Belenov, K. Kombarov, Suha, Rojo, Makeyev, Makgidi, Rafael Carioca, Drinchich, Yakovlev, Alex (k), Dziuba. Innbyttere: Zabolotny, Filipenko, Sheshukov, Ibson, Ananidze, D. Kombarov, Ozobich.

 

Det jeg fant på hjemmesiden deres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...