Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zlatan! Jeg tilgir deg for at du svikta hjemlandet! Nå er 5 oddsern i boks :thumbup:

 

Hva spilte du for? :)

 

Er student som lever på lånekassen, så spiller ikke for summer som på noen måte kan kjennes i lommeboka :p Setter inn 200 kr i mnd, og starter med kuponger med innsats på 50 kr, og stiger eventuelt til 100 hvis jeg har tjent opp litt. Fem oddsern satsa jeg 100 på.

 

Har gått fra 200 kr til 1138 på to-tre uker eller no. Småpenger for mange av dere som satser en lapp på hver bong, men kommer godt med for meg :D

Endret av Bosna
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hva som foregikk hos Mallorca i dag? Ikke hver dag de taper 4-0 hjemme. Også for Sporting Gijón da.

 

Tidligere har jo Mallorca vært blant de beste hjemmelagene. Men det er ikke så farlig når jeg hadde kampen på en "lottobong" med 9 andre kamper, odds på 186 og innsats på 10 kroner. Litt artig var det uansett da Bayern kom seg opp fra 0-1 til 1-3. Og jeg hadde tippet HCP. Samme med Birmingham som kom seg opp fra 0-2 til 3-2.

 

Men jeg brukte vel opp flaksen der. :p

Ja, jeg satt i stua og trodde at det var noe galt med resultatene når jeg så at målene rant inn til gijon, Mallorca vinner den kampen hvertfall 7/10 ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...