Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir kun NCAA på meg ikveld. Jobber til 20.30 og første kamp ut for meg er 21.30 så stay tuned. Orker ikke skrive og bette på iphonen. Vinner jeg inatt blir det iPad :)

Endret av *@lex*
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt liker jeg å høre *@lex*. Gleder meg til å se hva du spiller på i kveld. Har ikke spilt noe for kvelden, så ikke umulig jeg følger hvis det er noe snacks.

Skrevet

Blir kun NCAA på meg ikveld. Jobber til 20.30 og første kamp ut for meg er 21.30 så stay tuned. Orker ikke skrive og bette på iphonen. Vinner jeg inatt blir det iPad :)

Ipad 2 kommer jo snart...

Skrevet

Hmm kanskje vente da ja. Men må kjøpe et eller annnet på neste gevinst.

Audien er lagt litt bort, ikke sikker på om jeg trenger ny bil enda:P

En MacBook pro har jeg jo sikla litt på:p

Skrevet

Dagens første bong gikk inn:

Sparta - RBK @ over 5.5

Stjernen - MS @ over 5.5

Venter på Senegal og Waterford...

Kanskje noe a.fotball utover kvelden.

Skrevet

samma her hockey'ene går bra nå gjenstår sudan. Er de SÅÅÅÅÅÅ mye bedre en mauritsius eller ? Blir over 2 måls seier til dem, ja takk

:thumbup:

alex luringen hva skal du med ipad da når du har iphone ? Kjøp deg heller ny laptop for svingene. Ipad er oppskrytt, word as bones

Er bra å spille sånn over/under på ishockey da. Pleier å gå inn mange ganger med 5.5 eller 6.5 og ganske bra odds faktisk.

Skrevet

Hvordan går det med south florida?

Og hva skjer med google-skillsa mine oO ;( Klarer ikke å finne live-scores på noen ting.

Skrevet

Jeg spiller stort sett med bonuspenger som må spilles til minst 1.50 i odds, så jeg la inn et spill til:

Moldova - Nederland B

Linderud-Grei - Trondheims/Ørn B

Odds: 1.53

Nederland i boks, og mangler kun Trondheims/Ørn. Jeg tar det nesten for gitt at bortelaget fikser det.

La inn et nytt spill nå i kveld. 1.48 på borteseier til Bangor er tilsynelatende en gavepakke av de sjeldne, men vi får se.

Bangor har vunnet alle sine 8 første kamper og topper tabellen, mens hjemmelaget har 2-1-5 og ligger tredje sist.

Sveiva Innebandy - Sagene (H) 1.15

Haverfordwest County AFC - Bangor City FC (B) 1.48

Total odds: 1.70

Trondheims/Ørn skuffet stort og klarte bare uavgjort mot Linderud-Grei, men det ble gevinst på Bangor+Sveiva :new_woot:

Skrevet

Venter på Senegal og Waterford...

Ser ut som Senegal først spilles i morgen. Har sett 3 ulike tidspunkter på den så ta det ikke det for god fisk, men det er det siste jeg finner på futbol24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...