Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Huff, følger med på nattens to kamper jeg har på oddsen. Først ser jeg at Rutgers tar ledelsen mot Connecticut, som igjen svarer med en 100 yard TD return sekunder senere. Switcher over på Trashers - Capitals, og får se at Trashers målvakt Ondřej Pavelec kollapser ute på banen. Kampen har vært stoppet i vel 20 minutter nå, og de kan ikke starte igjen før en ny ambulanse er kommet til Phillips Arena.

 

Synd med slike ulykker, men mulig Trashers får vansekligheter med å konsentrere skikkelig resten av kampen, noe som er positivt for Capitals, som jeg har bettet på. Nei huff, kan ikke tenke sånn.

 

EDIT: 1-0 til Capitals... Tok ikke mange sekundene!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jo ingen verdi nå, men dette er mitt neste spill (fredag):

 

Andorra - Makedonia B

Moldova - Nederland B

Odds: 1.40

 

Jeg føler meg ikke 100 % trygg på Makedonia, men det skal mye til om de skal rote vekk poeng mot Andorra.

 

Denne gikk inn, men unødvendig tett mellom Moldova og Nederland (0-1).

 

Jeg spiller stort sett med bonuspenger som må spilles til minst 1.50 i odds, så jeg la inn et spill til:

 

Moldova - Nederland B

Linderud-Grei - Trondheims/Ørn B

Odds: 1.53

 

Nederland i boks, og mangler kun Trondheims/Ørn. Jeg tar det nesten for gitt at bortelaget fikser det.

 

La inn et nytt spill nå i kveld. 1.48 på borteseier til Bangor er tilsynelatende en gavepakke av de sjeldne, men vi får se.

 

Bangor har vunnet alle sine 8 første kamper og topper tabellen, mens hjemmelaget har 2-1-5 og ligger tredje sist.

 

Sveiva Innebandy - Sagene (H) 1.15

Haverfordwest County AFC - Bangor City FC (B) 1.48

Total odds: 1.70

Lenke til kommentar

Huff, følger med på nattens to kamper jeg har på oddsen. Først ser jeg at Rutgers tar ledelsen mot Connecticut, som igjen svarer med en 100 yard TD return sekunder senere. Switcher over på Trashers - Capitals, og får se at Trashers målvakt Ondřej Pavelec kollapser ute på banen. Kampen har vært stoppet i vel 20 minutter nå, og de kan ikke starte igjen før en ny ambulanse er kommet til Phillips Arena.

 

Synd med slike ulykker, men mulig Trashers får vansekligheter med å konsentrere skikkelig resten av kampen, noe som er positivt for Capitals, som jeg har bettet på. Nei huff, kan ikke tenke sånn.

 

EDIT: 1-0 til Capitals... Tok ikke mange sekundene!

Liker ikke helt at Rutgers har en TD ledelse nå.. Er så unødvendig av Huskies.. Men håper de kommer sterkt tilbake! :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Tør særiøst ikke skru den av nå, synes egentlig american football er kjedelig :tease:

 

EDIT: Alex, har du forresten no peiling på NBA? Er den eneste amerikanske sporten jeg følger, og hadde vært greit å ha en å diskutere tips med:P (når den tid kommer)

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...