Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sparta Sarpsborg - Stavanger : 1 2.20

York - Kettering : 1 1.73

Luleå HF - AIK : 1 1.60

HV 71 - Skellefteå AIK ( 0 : 1.5 ) : 2 1.52

Total odds: 9.26

Innsats:(NOK):1000.00

Potensiell utbetaling (NOK):9250.62

 

Garanterer at den går inn hvis sparta vinner...

 

Hehe lykke til. Jeg liker egentlig best lav innsatts og høy odds - istedet for høy innsatts og lav odds. Det fordi en begrenser eventuelle tap kraftig, selv når en taper mange ganger på rad blir tapet lavt, og når en først vinner ja så vinner en ofte store summer. Slik som den på 86 tusen, virkelig noe å juble for.

 

Krysser fingrene for deg også selvsagt thumbup.gif men bare visst en av mine kamper ryker, håper jo ikke mot meg selv. Vi får uansett begynne med å klappe inn seier til Sparta, det trenger vi begge to hehe.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Sparta Sarpsborg - Stavanger : 1 2.20

York - Kettering : 1 1.73

Luleå HF - AIK : 1 1.60

HV 71 - Skellefteå AIK ( 0 : 1.5 ) : 2 1.52

Total odds: 9.26

Innsats:(NOK):1000.00

Potensiell utbetaling (NOK):9250.62

 

Garanterer at den går inn hvis sparta vinner...

 

Hehe lykke til. Jeg liker egentlig best lav innsatts og høy odds - istedet for høy innsatts og lav odds. Det fordi en begrenser eventuelle tap kraftig, selv når en taper mange ganger på rad blir tapet lavt, og når en først vinner ja så vinner en ofte store summer. Slik som den på 86 tusen, virkelig noe å juble for.

 

Krysser fingrene for deg også selvsagt thumbup.gif men bare visst en av mine kamper ryker, håper jo ikke mot meg selv. Vi får uansett begynne med å klappe inn seier til Sparta, det trenger vi begge to hehe.

 

 

Sparta har jo kontroll, alle kampene er riktig hittil. Bare York igjen nå :p

Lenke til kommentar

Sparta Sarpsborg - Stavanger : 1 2.20

York - Kettering : 1 1.73

Luleå HF - AIK : 1 1.60

HV 71 - Skellefteå AIK ( 0 : 1.5 ) : 2 1.52

Total odds: 9.26

Innsats:(NOK):1000.00

Potensiell utbetaling (NOK):9250.62

 

Garanterer at den går inn hvis sparta vinner...

 

Bra jeg slang meg med. Alt ligger jo bra an!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norge U 3.10 NT. Vil si dette er er meget sannsynlig resultat. Kommer med ncaa snart

 

Ja er meget sansynleg, enig der, og det kan fort skje. Men jeg sitter en knapp på at Norge rir videre på Drillo effekten med enda en knepen seier, og enda ett steg oppover på FIFA rankingen fra 14.plass. Svært lenge siden Norge har prestert så bra som dette. Men kampen skal selvsagt spilles først, så nekter ikke på at den kan ende uavgjort, og det er vel egentlig typisk av Norge å imponere mot topp lag, for å deretter snubble mot ett middelmådig lag som Kypros. Men drit i alt det, fordi dette vinner Norge, hvorfor? Drillo og hans magiske evner til å gjøre det bra med det norske landslaget. Landskampspillerne er itillegg veldig giret og gjør helhjertet innsatts for tiden. Jeg personlig ville ikke ha sattset store summer på uavgjort.

Lenke til kommentar

Ble gevinst i dag, men bare 246 kr i pluss. Er så overtroisk at jeg ikke ville jinxe noe ved å legge ut spillet her.

 

Hadde Man City reserver og Flensburg på en dobbel-kupong. Det har jo ingen verdi nå, men dette er mitt neste spill (fredag):

 

Andorra - Makedonia B

Moldova - Nederland B

Odds: 1.40

 

Jeg føler meg ikke 100 % trygg på Makedonia, men det skal mye til om de skal rote vekk poeng mot Andorra.

Lenke til kommentar

Ble en slant penger i dag også på de lavere divisjoner i England.

 

Tilbakebetalingsprosent på 204 så langt i oktober. Må si meg fornøyd så langt.

 

Lagt inn kuppong på landskampene på fredag, litt etter feeling egentlig. Skal sikkert legge inn en kupong til før kampene starter :)

 

post-53260-1286311239,4143_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg håper alle sammen ignorer ola, og nyter denne tråden ;)

 

Bosna, hvordan kan du si at Bosnia er bedre enn Albania? Hjelper ikke at de har Dzeko.. :p

Har troa på Albania, de har utviklet seg ganske bra det siste, og på hjemmebane kan alt skje!

Setter litt penger på Albania!

 

Altså, ingen som har peiling på fotball vil påstå at Albania og Bosnia er gjevne lag. Hva har Albania oppnådd på landslagsbasis? Ikke mye nevnverdig, bortsett fra en og annen god prestasjon hjemme i Tirana. Bosnia var nære ved å kvalifisere seg til VM, hvor vi røyk mot Portugal i play-off. I gruppa kom vi på andreplass bak Spania, med blant annet Tyrkia bak oss.

 

Bosnia er klare favoritter, og med spillere som Dzeko, Pjanic, Misimovic, Muslimovic og Spahic er det en selvfølge. Jeg sier ikke at Albania ikke kan overaske, men det at de generelt sett er et like bra lag som Bosnia, kan jeg desverre ikke si meg enig i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...