Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går for den sikkre kupongen idag, itillegg til en høy odds som seff ikke er sikker. Begynner med den første.

 

Follo - Sogndal B @ 1,7

 

De fire siste kampene til Follo er alle tapt. Hjemme i Follo er 7 av de siste 10 hjemmekampene tapt. Nå møter de Sogndal i form som har vunnet fem på rad nå, forøvrig har Sogndal 15-2-3 på sine siste 20 kamper.

 

Follo har 18 poeng og ligger nederst, og har ingen sjanser til å unngå nedrykk, bortsett fra en svært lav teoretisk sjanse.

 

Sogndal brillijerer på toppen, men det betyr ikke automatisk at det blir en stor seier. 0-1 eller 1-2?

 

Odds 1,7, anbefalt innsatts 10 kr, gevinst 17 kr.

 

____________________________

Nå over til høy oddsen, som jeg ikke kommer til å utdype.

 

Follo - Sogndal (1-0) U @ 3,70

Sheffield W - Chesterfield (0-1) U @ 3,40

Burton - Rotterham (0-1) U @ 3,75

Odds 47

 

Anbefalt innsatts 10 kr, gevinst 470 kr.

 

OBS: Sogndal kampen har spillestopp 15:55 hos Norsk Tipping.

 

Lykke til for alle som følger.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Har fulgt denne tråden som gjest ganske lenge nå, mye fin lesning, så bestemte meg for å gjenopprette min "eldgamle" diskusjon.no profil :)

 

Er egentlig veldig motstander blitt mot å spille trippelkuponger, da de nesten aldri gir noen gevinst og bare har bidratt til at spillekontoen min sakte men sikkert bare har blitt slankere og slankere. Dessverre er de alt for fristende iblant.

Jeg har tapt "mye" i det siste, og det har knapt vært Rosenborgkampen på søndag som har gitt noen utteling for meg i disse dager. Nå er jeg interessert i å få enda noen kroner inn på kontoen slik at jeg har noe å spille med nå som neste EM-Kvalikrunde nærmer seg.

 

Jeg har sniffet litt på denne i dag:

 

 

Philadelphia Phillies - Cincinnati Reds 1 1,44

Follo - Sogndal 2 1,70

Atlético-MG - Corinthians-SP 2 2,50

 

Totalodds: 6,12

 

(Takk for tips Kjensen, du virker som en mann som kan sine saker)

 

Denne går egentlig imot mine prinsipper om å ikke lenger spille på mer enn to kamper om gangen, og jeg må si jeg er usikker på Follokampen. Eneste forholdet jeg har til det laget er den kampen de spilte mot RBK, og da synes jeg de imponerte stort. Typisk at de helomvender i dag når de igjen møter et lag i toppform. Magefølelsen sier U eller Folloseier, selvom jeg mistenker at magefølelsen har tendens til å alltid ville spille på høye odds og store penger.. men den har nå vist seg rett et par ganger når det kommer til slike kamper.

 

Noen tanker? :)

Lenke til kommentar

Bare så du vet det, så tok ikke Kjensen sikker B på den siste der. Han tok Asian. Men skjønner ikke helt hvordan +0 asian henger sammen kjensen? hva vil +0 si?

 

NVM. fant det her

http://www.footballtip.co.uk/asian-handicap-explained.php

 

Er vel også kjent som spill uten X :)

 

Ja, så dette, men skjønnte ikke helt hva +0 ville si, men spill uten uavgjort gir kanskje mening, takk:)

Hva vil så skje hvis jeg spiller denne i en kombinert bong, og kampen faktisk går i uavgjort?

Lenke til kommentar

Bare så du vet det, så tok ikke Kjensen sikker B på den siste der. Han tok Asian. Men skjønner ikke helt hvordan +0 asian henger sammen kjensen? hva vil +0 si?

 

NVM. fant det her

http://www.footballt...p-explained.php

 

Er vel også kjent som spill uten X :)

 

Ja, så dette, men skjønnte ikke helt hva +0 ville si, men spill uten uavgjort gir kanskje mening, takk:)

Hva vil så skje hvis jeg spiller denne i en kombinert bong, og kampen faktisk går i uavgjort?

 

Da vil denne kampen gjelde som en kamp med 1 i odds, altså ikke ha noen betydning for totaloddsen. Så hvis de andre kampene går inn, vinner du uansett

Endret av endrefm
Lenke til kommentar

Bare så du vet det, så tok ikke Kjensen sikker B på den siste der. Han tok Asian. Men skjønner ikke helt hvordan +0 asian henger sammen kjensen? hva vil +0 si?

 

NVM. fant det her

http://www.footballtip.co.uk/asian-handicap-explained.php

 

Er vel også kjent som spill uten X :)

 

Ja, så dette, men skjønnte ikke helt hva +0 ville si, men spill uten uavgjort gir kanskje mening, takk:)

Hva vil så skje hvis jeg spiller denne i en kombinert bong, og kampen faktisk går i uavgjort?

Da blir oddsen på Mineiro satt til 1.

Lenke til kommentar

Bare så du vet det, så tok ikke Kjensen sikker B på den siste der. Han tok Asian. Men skjønner ikke helt hvordan +0 asian henger sammen kjensen? hva vil +0 si?

 

NVM. fant det her

http://www.footballtip.co.uk/asian-handicap-explained.php

 

Er vel også kjent som spill uten X :)

Yepp, er vel draw no bet som er mest kjent så skal passe på å heller skrive det neste gang. Merk dog at endel bookmakere tilbyr både asian +0 og DNB og oddsene er ofte høyere på +0 så verdt å dobbeltsjekke.

Lenke til kommentar

Follo - Sogndal 2 @ 1.75

Atletico Mineiro - Corinthians 2 @ 1.83 (spill uten x)

total 3.20

 

Philadelphia Phillies - Cincinnati Reds 1 @ 1.47

 

 

Mine spill for dagen :)

 

Har du noen tanker om å spille Phillies med HC (-1,5)? Har merket meg at du gjerne tar noen sjanser på handicap på NCAA og NFL og har fått inntrykk av at Phillies er en relativt sure thing.

Lenke til kommentar

Philies burde ta en hjemmeseier idag, 1.47 @ betsafe vurderes sterkt. Noen andre som har input om kampen?

 

sogndal følges idag ;)

Litt skeptisk til såpass lav odds i en playoffkamp, men Phillies med flest seire, 10-2 H2H siste 3 år i Philly og Halladay på banen bør klare en seier.

 

"Halladay led the majors in wins, complete games (nine), shutouts (four) and innings (250 2-3)." < meget bra

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen gode tips til kvalikkamper?

 

Det skal vel være noen av de framover. I fjor betta jeg på Sarpsborg 08 til en odds på over 8 etter et tips fra en bekjent. Vet at mitt lokallag (Mjølner) skal spille første kvalikkamp nå på lørdag, men finner ikke noe sted å tippe på den kampen. Kanskje ikke så rart siden de har vunnet samtlige kamper i serien i år.

Lenke til kommentar

Follo - Sogndal 2 @ 1.75

Atletico Mineiro - Corinthians 2 @ 1.83 (spill uten x)

total 3.20

 

Philadelphia Phillies - Cincinnati Reds 1 @ 1.47

 

 

Mine spill for dagen :)

 

Har du noen tanker om å spille Phillies med HC (-1,5)? Har merket meg at du gjerne tar noen sjanser på handicap på NCAA og NFL og har fått inntrykk av at Phillies er en relativt sure thing.

Altså tingen er at disse har gått til Extra Time et par ganger, og jeg føler det er sikrere med bare seier idag. HCC kan selvfølgelig prøves med hell :)

 

 

Kjensen: Ja, var litt lav på odds på kampen, men ser på det som en seier Philies må ta og jeg har tross alt spilt på lavere odds med mindre sikre kamper før i tiden

 

og jeg har ikke så mye annet og ta av idag.. jobb snart og sportsprofit har du ikke kommet med noe snacks enda :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen gode tips til kvalikkamper?

 

Det skal vel være noen av de framover. I fjor betta jeg på Sarpsborg 08 til en odds på over 8 etter et tips fra en bekjent. Vet at mitt lokallag (Mjølner) skal spille første kvalikkamp nå på lørdag, men finner ikke noe sted å tippe på den kampen. Kanskje ikke så rart siden de har vunnet samtlige kamper i serien i år.

 

Sjekk Betsafe ;)

 

De tilbyr spill på flere norske ligaer enn de fleste andre bookies tror jeg.

 

Edit: Fant faktisk Mjølner kampen der, fin odds også

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...