Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Alle har en downperiode. Det det handler om er å gjøre den perioden kort.

Du vil vinne igjen til slutt, må bare stå løpet helt ut.

 

Manning sin første interception måtte skje akkurat i kveld, sørget for 21-15 ledelse til jaguars...

Men er enda tid igjen.

 

uansett, kommer sterkere tilbake imorra ;)

Ville kanskje prøvd å kule an med så mange kamper som du spiller. Du treffer jo bra, men ville holdt meg til ett par kamper om dagen og sørget for at dem du valgte har solid verdi istedet for å pøse på med diverse kuponger.

 

Har du noen spennende tips for dagen da?

Traff bra i går, surt med Rubin...

Holder på å oppdatere databasen min, men ingenting i dag. Synd med Rubin men LSK + Sarpsborg gav bra odds. Oppdaterer for midtuken i dag og tipsene kommer tidlig på morgenen på bloggen. Skal legge ut litt her også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Waste of money. Hertha blir blant annet å gruse Alemania. Tippeligaen er random.

 

Spar gevinsten din.

 

 

Jo seff, vet at jeg trenger litt flaks for å få inn en odds på 170.

 

Hertha knuser uansett ikke ett Alemania i god form. Ja Tippeligaen er random, så hvorfor ikke ett mål seier til til Viking.

 

Heller det enn å sattse på super sikre kamper til 1,1 i odds, som Barcelona, der enn må sattse 100 kr for å vinne 10 kr. Hahah, og så ryker en ofte for det.

 

...skal vi se jeg måtte ha 36 tusen i innsatts for å vinne 3600 kr på Barcelona, ja...hehe...latterlig. Lav odds sattsing suger fordi en får lav gevinst, visst en skal ha høy gevinst på lave oddser, må enn ha høy innsatts som da gir store tap.

 

Nei jeg går ikke for 10 eller 100 kr gjeesp, slik blir det iallefall tap av, og i beste fall lommerusk penger.

 

Her er det stor gevinst og ferrari bil eller ingen gevinst. Betre det enn å få hull i tennene av små iskrem gevinster.

 

Og når jeg har dratt iland en passe stor gevinst, så slutter jeg med oddsen. Hehe, for å gå i pluss livet ut er umulig for 99 prosent av alle gamblere. Da begynner jeg med fjellklatring og fallskjerm hopping istedet for å få adrealin kicket mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Asker - Stabæk 2

1

1.4

Hertha Berlin - Alemannia Aachen

1

1.45

Guimaraes - Porto

2

1.6

Kombinasjoner

1

Innsats

700.00

Mulig utbetaling

2,273.60

Satt og så på de to første der jeg også.

Norsk 2. div er ikke tilgjenglig på Unibet i dag. Merklig...

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

Beklager å måtte si det, men tror Herta Berlin skal få hard kamp ikveld. Ville ikke risikert all verden på en 1,45 odds, der Herta møter Almenia som har funnet formen. Forandrer du (@lex) tegnet til B, så får du 14 tusen i gevinst istedet for 2000.

 

Ekspertene sier at det lønner seg svært sjelden å sattse på favoritter til under 1,5 i odds, det fordi bokkiene slasher oddsen på de litt større favorittene ekstra, fordi de aller fleste gamblere tør ikke å gå etter annet enn favoritt oddsen og gamblere elsker å sattse på såkallte store favoritter. Dermed er det ekstra vanskelig å finne "verdi" i spill på de litt større favorittene.

 

Dette gjelder spesielt lag som Barca, MUFC, Liverpool osv. Men gjelder også de fleste objekter med odds under 1,5.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Veldig i tvil om det er verdt å plassere spill i dag.

Har sett meg ut følgende:

 

  • Tours - Metz under 2,5 scoringer
  • Viking - Strømsgodset over 2,5 scoringer

Totaloddsen vil ligge rundt 2.50.

 

Hva sier folket, er det en grei måte å doble pengene sine på i dag?

Det er nok noen av de mest interessante tipsene i dag.

 

Ikke mye å rope hurra for på en mandagskveld!

Lenke til kommentar

Veldig i tvil om det er verdt å plassere spill i dag.

Har sett meg ut følgende:

 

  • Tours - Metz under 2,5 scoringer
  • Viking - Strømsgodset over 2,5 scoringer

Totaloddsen vil ligge rundt 2.50.

 

Hva sier folket, er det en grei måte å doble pengene sine på i dag?

 

Personlig ville jeg ha valgt ren Tours seier istedet til rundt 2 i odds. Tours har 3-1-0 hjemme, Metz har 0-1-2 borte. Tours ligger på tredje plass med en kamp mindre spillt, og vil lede ligaen med 1 poeng visst de vinner idag. Metz skal få det tøfft visst de vil ha poeng i denne kampen.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Nja, vet ikke om jeg er helt enig i om jeg vil gå for en hjemmeseier i stedet. Dagbladet har en fin kommentar til kampen, hvor de påpeker at Tours har hatt en suveren seriestart men så fulgt opp med to stk 0-0 kamper. En spiller som heter Ca (midtbane) skal også være suspendert, men det sier meg ikke en puck.

 

Metz har 0-0 og 0-1 x 2 på bortebane.

 

Viking og Strømsgodset er synonymt med Hawaiifotball. Seks av åtte kamper siden 2007 er over 2,5.

 

Tror jeg holder meg til over/under spill i dag gitt. Med for all del, kan jo bli en kjempemiss også dette her.

Lenke til kommentar

snip

 

Du går ikke i pluss med den kamikaze tippinga der, lønner seg ikke å spille på mer enn 3 kamper. Dette vil du finne ut snart.

 

Sett heller pengene på en singel kamp til rundt 2 i odds som du vet kommer til å gå inn, så får du doblet pengene dine istede for å tape alt.

Lenke til kommentar

Veldig i tvil om det er verdt å plassere spill i dag.

Har sett meg ut følgende:

 

  • Tours - Metz under 2,5 scoringer
  • Viking - Strømsgodset over 2,5 scoringer

Totaloddsen vil ligge rundt 2.50.

 

Hva sier folket, er det en grei måte å doble pengene sine på i dag?

Jeg leverte nesten likt:

 

  • Tours - Metz 1
  • Viking - Strømsgodset over 2,5 scoringer

Totaloddsen vil ligge rundt 3.00.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

snip

 

Du går ikke i pluss med den kamikaze tippinga der, lønner seg ikke å spille på mer enn 3 kamper. Dette vil du finne ut snart.

 

Sett heller pengene på en singel kamp til rundt 2 i odds som du vet kommer til å gå inn, så får du doblet pengene dine istede for å tape alt.

 

det er ingenting som lønner seg innen gambling, så da sattser jeg på noen hundre tusen, istedet for å dobble meg til 0,-

 

..hva er vittsen med å dobble pengene? Livet ditt forandrer seg 0 prosent av å dobble en tusing til to. Og visst du ikke tipper for pengenes skyld, men for spenningen sin del, så vil jeg anbefale å sattse tiere istedet.

 

Og hva kaller du kupongen nedenfor? Du ville garantert frarådt meg den og kallt den tullball. Men er langt fra første gang jeg får inn slike høy odds kuponger.

 

Det er faktisk lav odds kamper en taper mest på i lengden, da favoritt oddsene er mer slashet enn outsider oddsene.

 

Når det gjelder å ha 2 kamper eller 5 kamper på kupongen, så er det totalt ett fett, forskjellen er bare at en vinner oftere med 2 kamper på kupongen, menst en med 5 kamper vinner sjeldnere men desto mer når en først vinner.

post-160065-1286200819,9844_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vitoria G - Porto (1-0) B @ 2,55

 

Porto har 16 seire på rad, ingen tap og ingen uavgjort. Av de 16 kampene er hele 12 seire vunnet med flere mål.

 

Nå møter det Vitoria som de har 8 seire på rad mot uansett bane, og ikke nok med det, men 8 av de kampene har endt med flermål seier til Porto.

 

18.04.2010 FC Porto - Vitoria Guimaraes 3 - 0

04.12.2009 Vitoria Guimaraes - FC Porto 1 - 4

04.04.2009 Vitoria Guimaraes - FC Porto 1 - 3

15.11.2008 FC Porto - Vitoria Guimaraes 2 - 0

27.04.2008 Vitoria Guimaraes - FC Porto 0 - 5

15.12.2007 FC Porto - Vitoria Guimaraes 2 - 0

30.04.2006 FC Porto - Vitoria Guimaraes 3 - 1

22.12.2005 Vitoria Guimaraes - FC Porto 0 - 2

 

Betre statisikk eksisterer knapt. 2,55 i odds er rett og slett supert.

 

Uten tvil dagens beste objekt. Til alle dere som liker å dobble pengene, gjør det på denne kampen her.

 

Jeg derimot putter denne kampen på 600 hundre tusens kupongen min og vinner 1,6 millioner istedet.

 

Viking - Godset (0-1) U @ 3,45

Tours - Metz (0-1) U @ 3,3

AAB - OB U @ 2,9

Herta Berlin - Alemannia B @ 5,4

Vitoria - Porto (1-0) B @ 2,55

 

Odds 454. Oddsen blir så bra takket være formlaget alemannia, uten den kampen blir oddsen kun 84. Innsatts 3600

 

Evt. utbetaling 1,6 millioner. Takk til Norsk Tipping som ikke har begrensninger for innsatts pr.kunde , haha UNIBET hadde kanskje godtatt 200 kr her, maks.

Endret av ola the icebox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

800 800 40? lol de har ikke peiling på gambling. Sitter der å prater i telefon, for noen få hundre lapper dagen. Jeg skulle lært de folkene å vunnet millioner istedet.

 

Selv om den størrste jeg har fått inn er 250 tusen med 4 tusen innsatts. Og mange under 100 tusen, som både 80 tusen, 60 tusen, 40 tusen.

 

Men jeg er nok blandt den 1 prosenten som får dette til. Fordi 99 prosent ender i bare tullball og underskudd og pain in the ass. Så hold dere unna!

 

Ikke rart bookiene stenger meg ute, det fleste bookier rævkjører bare små gamblere uansett, der de tillater kundene sine å maks vinne lommepenger. Og manipulerer kundene sine til å tro at det er mulig å gå i overskudd.

 

Norsk Tipping ruler. FOkk internet bookies.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...