Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem vil du helst miste jomfrudommen til?


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg syns dere gutter er litt teit på det der...

 

Med en gang en jente har erfering så er det dumt.. Tror dere virkelig at jenter er jomfru til de finner akkurat deg?

Og når jenter kommer litt opp i alder så er det vel helt naturlig at de har litt erfaring.. eller? (greit det finnes altid untak, men er ikke det det er snakk om her)

 

Er ganske lei av at det er så lett å få "løs" stempel med en gang man har hatt sex med mer enn en person..

 

Og tanken på at en annen mann har hatt seg med dama du har deg med?

7972002[/snapback]

 

Beklager det er nok bare sånn verden er... Man hører ikke så ofte at vi jenter klager over at dere har hatt andre sex-partnere før...

Så bare ikke gidd å tenk på det.. det gjør det hele utrolig mye lettere :)

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg syns dere gutter er litt teit på det der...

 

Med en gang en jente har erfering så er det dumt.. Tror dere virkelig at jenter er jomfru til de finner akkurat deg?

Og når jenter kommer litt opp i alder så er det vel helt naturlig at de har litt erfaring.. eller? (greit det finnes altid untak, men er ikke det det er snakk om her)

 

Er ganske lei av at det er så lett å få "løs" stempel med en gang man har hatt sex med mer enn en person..

 

 

7972170[/snapback]

Null stress for meg så lenge jenta ikke legger ut om alle hu har hatt sex med. Enten er man jomfru, eller så er man ikke.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg må si at jeg syns dere gutter er litt teit på det der...

 

Med en gang en jente har erfering så er det dumt.. Tror dere virkelig at jenter er jomfru til de finner akkurat deg?

Og når jenter kommer litt opp i alder så er det vel helt naturlig at de har litt erfaring.. eller? (greit det finnes altid untak, men er ikke det det er snakk om her)

 

Er ganske lei av at det er så lett å få "løs" stempel med en gang man har hatt sex med mer enn en person..

 

Og tanken på at en annen mann har hatt seg med dama du har deg med?

7972002[/snapback]

 

Beklager det er nok bare sånn verden er... Man hører ikke så ofte at vi jenter klager over at dere har hatt andre sex-partnere før...

Så bare ikke gidd å tenk på det.. det gjør det hele utrolig mye lettere :)

7972170[/snapback]

Dette har mer med usikkerheten til guttene å gjøre enn noe annet. Jeg merket i begynnelsen at jeg var veldig sjalu og ikke tålte at jenten hadde sugd en annen gutt, og ihvertfall ikke pult. Etterhvert gikk det opp for meg at det hadde ikke så mye med at hun var blitt rørt eller at hun ikke var "ren", men at det satt mer press på meg. Hun hadde sammenligningsgrunnlag, og første gang var skummelt nok uten at jeg måtte tenke over at hun tenkte "faen, han forrige var mye bedre" eller "den kuken var ikke mye å skryte av, jeg savner eksen".

 

Jeg innså selvsagt senere at denne tankegangen var helt absurd, og nå bryr jeg meg ikke i det hele tatt om antall (med mindre vi snakker flere partnere enn leveår og hun er under 20), fordi jeg er selvsikker nok på meg selv og mine egne ferdigheter til at jeg ikke orker bekymre meg. Som 19-åring har jeg svært vanskelig for å tro at jeg noengang vil støte (ordspill!) på en jomfru, og det er egentlig like greit. Jeg vil heller ha en jente som er sikker på seg selv og kroppen, som er litt kinky og vil prøve litt og som har opplevd nok sex til å vite at det ikke alltid er perfekt første gang, men kan bli mye bedre, enn en urørt jomfru som er nervøs og ikke klarer å slappe av.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg må si at jeg syns dere gutter er litt teit på det der...

 

Med en gang en jente har erfering så er det dumt.. Tror dere virkelig at jenter er jomfru til de finner akkurat deg?

Og når jenter kommer litt opp i alder så er det vel helt naturlig at de har litt erfaring.. eller? (greit det finnes altid untak, men er ikke det det er snakk om her)

 

Er ganske lei av at det er så lett å få "løs" stempel med en gang man har hatt sex med mer enn en person..

 

Og tanken på at en annen mann har hatt seg med dama du har deg med?

7972002[/snapback]

 

Beklager det er nok bare sånn verden er... Man hører ikke så ofte at vi jenter klager over at dere har hatt andre sex-partnere før...

Så bare ikke gidd å tenk på det.. det gjør det hele utrolig mye lettere :)

7972170[/snapback]

Dette har mer med usikkerheten til guttene å gjøre enn noe annet. Jeg merket i begynnelsen at jeg var veldig sjalu og ikke tålte at jenten hadde sugd en annen gutt, og ihvertfall ikke pult. Etterhvert gikk det opp for meg at det hadde ikke så mye med at hun var blitt rørt eller at hun ikke var "ren", men at det satt mer press på meg. Hun hadde sammenligningsgrunnlag, og første gang var skummelt nok uten at jeg måtte tenke over at hun tenkte "faen, han forrige var mye bedre" eller "den kuken var ikke mye å skryte av, jeg savner eksen".

 

Jeg innså selvsagt senere at denne tankegangen var helt absurd, og nå bryr jeg meg ikke i det hele tatt om antall (med mindre vi snakker flere partnere enn leveår og hun er under 20), fordi jeg er selvsikker nok på meg selv og mine egne ferdigheter til at jeg ikke orker bekymre meg. Som 19-åring har jeg svært vanskelig for å tro at jeg noengang vil støte (ordspill!) på en jomfru, og det er egentlig like greit. Jeg vil heller ha en jente som er sikker på seg selv og kroppen, som er litt kinky og vil prøve litt og som har opplevd nok sex til å vite at det ikke alltid er perfekt første gang, men kan bli mye bedre, enn en urørt jomfru som er nervøs og ikke klarer å slappe av.

7974416[/snapback]

 

Vise ord fra en vis tøs.

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg syns dere gutter er litt teit på det der...

 

Med en gang en jente har erfering så er det dumt.. Tror dere virkelig at jenter er jomfru til de finner akkurat deg?

Og når jenter kommer litt opp i alder så er det vel helt naturlig at de har litt erfaring.. eller? (greit det finnes altid untak, men er ikke det det er snakk om her)

Ja, ikke sant? Det er jo bare en stor fordel om jenta har erfaring... selv om det er sjarmerende med uskyldighet også da. :)

 

Er ganske lei av at det er så lett å få "løs" stempel med en gang man har hatt sex med mer enn en person..

7972170[/snapback]

Enig. Jeg trodde folk hadde blitt litt mer tolerante på dette området i 2007, men må bare konstatere at holdningene ikke har endret seg stort. Jenter har kanskje større muligheter til å vise egen seksualitet og ta initiativ nå, men må fremdeles oppføre seg "tekkelig" for ikke å få stempel som "løs" av gutta. Det virker noen ganger på meg som om gutter foretrekker uerfarne jenter, eller i hvertfall mindre erfarne enn dem selv, fordi de ellers føler seg truet på sin manndom. Vitner isåfall om seksuell usikkerhet - og uerfarenhet.

 

Personlig tiltrekkes jeg av seksuelt agressive kvinner - den typen som ofte får løs-stempelet (oftest helt urettferdig). Men jeg bryr meg ikke om slike etiketter, eller om noen andre har satt denne betegnelsen på ei jente. I min ordbok finnes ikke ordet "løs". Det er et upresist ord og bare sagt som nedsettende om noen. Patetisk.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Når man er jomfru så er det ett fett hvem man debuterer med.

 

Hun bør egentlig ha hatt sex med minst hundre store karer slik at det blir som å kaste en pølse inn i Steinkjer-hallen. Det er jo sånn ca eneste mulighet for at det kommer til å vare noe lenger enn levetiden til Ununoctium.

Lenke til kommentar
Hun bør egentlig ha hatt sex med minst hundre store karer slik at det blir som å kaste en pølse inn i Steinkjer-hallen. Det er jo sånn ca eneste mulighet for at det kommer til å vare noe lenger enn levetiden til Ununoctium.

7982033[/snapback]

Nerd! :p

Holdt du 89 millisekunder første gangen?

 

Jeg vet ikke helt om tidligere seksuell erfaring har så mye å si, ville heller prioritert andre egenskaper ved jenta (at jeg hadde følt meg trygg med henne bl.a.) :)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt om tidligere seksuell erfaring har så mye å si, ville heller prioritert andre egenskaper ved jenta (at jeg hadde følt meg trygg med henne bl.a.) :)

7982061[/snapback]

Forsåvidt et godt poeng, hvem er ut etter å få den beste sexopplevelsen første gang? Hvis jeg hadde måtte velge mellom skrikende orgasmer fra begge parter og en opplevelse med en person jeg er glad i som jeg ikke vil angre på senere, så er det klart at alternativ 2 frister mer.

Lenke til kommentar

Enig. Jeg trodde folk hadde blitt litt mer tolerante på dette området i 2007, men må bare konstatere at holdningene ikke har endret seg stort.

 

Har dette noe med toleranse å gjøre? Ville du datet ei dame som var med i hells angels? Ville du datet en skikkelig styg dame? Hva slags egenskaper eller holdninger man verdsetter hos en eventuell livspartner har lite med toleranse å gjør i mine øyne. Det er forskjell i hva som er viktig for folk (forsåvidt er folk gjerne mest opptatt av det de er best til selv, pene folk er opptatt av en pen partner, intelligente folk er opptatte av en intelligent partner osv).

 

AtW

Lenke til kommentar

Det har med toleranse å gjøre at man velger å bruke nedsettende uttrykk som "løs" om andre, mener jeg. "drittsekk" og "dust" er andre eksempler. Mens "morder" er helt på sin plass dersom man er dømt for overlagt drap, og "homo" går an (men "homofil" er bedre) dersom man adresserer en homofil person.

 

Det du snakker om; hvilke kriterier man legger til grunn for valg av partner, er helt på siden av det jeg snakker om. Det har ikke noe med toleranse å gjøre, nei.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å nevne slike ting. Jeg vil ikke vite det , tipper at dama ikke vil vite det.. Bare vær glad i hverandre og sett pris på hverandre.. Så går det nok bra ;)

 

Synes at det er viktigst at gutten har litt erfaring.. Det er somregel han som tar styringen. (med mindre han er pyse , ja jeg kjenner meg igjen her).. Men egentlig er det samme faen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...