Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem vil du helst miste jomfrudommen til?


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATWindsor: For meg virker det som om antall partnere fyren eller damen har hatt før betyr mest på grunn av ryktene og praten det skaper. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så hardt om min kjæreste hadde prøvd 5 eller 20 før hun fant meg. Det viktigste er jo at hun er fornøyd med meg?

7753676[/snapback]

 

Personlig synes jeg det er viktig at jeg er fornøyd med vedkommende også. Ikke bare at vedkommende er fornøyd med meg. Sex betyr noe, det er ikke akkurat som treningsaspektet er det eneste som teller når det gjelder slikt. At man har sex med mange personer sier noe om hva slags personlighetstype man er, noen synes bare det er fint, andre bryr seg ikke, og andre igjen synes det er negativt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Da vet du jo at hun har god erfaring, og sexen vil (troligvis) bli bedre for begge parter.

Sexen kan da være god fordi om hun ikke har hatt 20 partnere. Mener ikke at jeg er dårlig i senga, jeg har ikke hatt 20 partnere.

 

Å det med at sexen er god det kan læres, det må læres. Å da er det fint å vite at man kan lære det sammen. Synes jeg.

Hva så om Julie(ss), hypotetisk sett hadde hatt 20 sexpartnere, for eksempel? Hvordan ville du ha reagert om det hadde "kommet fram i lyset", om det nå var tilfelle?

 

(Du og Julie er sammen, ja? Og, for all del ikke meningen å spørre så personlig, men det var som sagt hypotetisk.)

Lenke til kommentar

Om hun hadde hatt 20 sex partnere, hadde hun ikke sagt noe, så hadde jeg ikke tenkt noe på det. Enkelt og greit.

 

Kall meg gammaldags, men jeg synes det er feil å ligge med mange. Så færrest mulig på lengst mulig tid. Heller en fast en 20 tilfeldige folk. Men nå har jeg også gjort feil, men ikke mange. Så klart er det sikkert mange som ligger med 20 stk i løpet av sitt liv fordi de er glad i dem. Men det er også de som har ligget med 20 stk i en alder av 17-18, og kom ikke å si meg at de har rukket å være sammen og glad i alle de 20. Det er vel en del tilfeldige sex inni det tallet, noe jeg ikke er så veldig begeistra for.

 

 

Ja, vi er sammen. Å jeg tar det ikke så veldig personlig.

Lenke til kommentar
Det kaller jeg å bare vri seg unna det konstruerte scenariet - hva om hun hadde fortalt noe slikt? Hva du syns om det har du jo fått tydelig fram i løpet av de siste sidene.

7754490[/snapback]

Det er et problem jeg slipper å forholde meg til.

 

Men jeg hadde nok blitt dømmende på en eller annen måte, desverre.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kunne velge (å, for et luksusproblem!) ville jeg helt klart valgt #3. Jeg bryr meg ikke om hun har hatt mange partnere, eller om de mange forholdene hun har hatt har vært langvarige eller samtlige var one-night stands. Tvert i mot - jeg tenner på seksuelt agressive kvinner som vet hva de vil ha og ønsker mye av det.

 

Det viktigste er at hun var erfaren i sex og kunne lære meg noe. Sannsynligvis ville sexen bli bedre for meg også da. Hvilke gutter ville ikke like å bli suget langt ned i halsen hennes, f.eks.? Dersom hun hadde suget 200 andre gutter tidligere, for å lære seg selv å slappe av på gag-refleksen, slik at hun klarer å få den langt ned i halsen, så er det bare positivt. Har hun erfaring, kan hun kanskje finne mine erogene soner og lære meg hvor hennes er, osv. Så ja, #3 ville definitivt vært mitt valg hvis jeg var jomfru og skulle ha sex for første gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...