Gå til innhold

Hva er galt med unge jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei hva som skjer med unge jenter kan du (og jeg) egentlig bare lure på. Noe sier meg at det ikke akkurat er noe genetisk med ungjenter som får dem til å gjøre sånt.

 

For meg kunne jeg se for meg det her:

 

Ei lita jente har ikke peiling på hva a skal gjøre for å bli godtatt av andre. Press på mote/gutter/kropp/alt du kan tenke deg svirrer i huet på noen. Eller kanskje det ikke gjør det i det hele tatt. De bare tror det er sånn.

 

De presses opp i et hjørne av _andre_, men resultatet ser vi utifra hva ungjenter gjør. Jo lenger inn i hjørnet de kommer, jo mer press er det utenifra og jo værre er skadene.

Endret av mecha slin
Lenke til kommentar

Hva er galt med å ha sex med andre mennesker -- hvis ikke noen er under den seksuelle lavalderen..?

 

Hvorfor er gamle menn kåte, og hvorfor vil de ha sex med småjenter som vil ha kontantkort..?

 

Hadde jeg vært kapitalist, ville jeg sagt: "tilbud / etterspørsel".

 

Desto eldre mannfolk blir, desto mindre frivillig sex får de.

Jeg har ingen grunn til å tro at menn blir mindre kåt med årene -- mens jeg har hørt *mye* om at jenter mister sexlysten etter overgangsalderen...

Eller etter ti år i ekteskap...

 

Så...

Er problemet at unge jenter bruker mobiltelefon, at telefoni ikke er gratis, at unge mennesker ikke følger samfunnets normer og lover, at sex er stigmatisert generellt sett -- eller at de eldre ikke får sex..?

Lenke til kommentar
En gammel mann må få påpeke at det ikke er noe spesielt galt med unge jenter i dag. Hovedstadsavisene hadde akkurat den samme type oppslag (om unge jenter som prostituerte seg for å få penger til Bik-Bok og hva nå merkevarene het den gangen) i Oslo på tidlig 80-tall, altså for 25 år siden.

 

Geir :)

7736926[/snapback]

 

 

Ok, da kan jeg forandre innlegget til: "hva er galt med unge jenter".

 

Men poenget er jo fortsatt like viktig. Det er jo helt vanvittig at jenter gjør noe slikt for kontantkort og klær. Dette er jo jenter som kommer fra vanlige familier (i den grad noe kan kalles det) :) , dette er ikke jenter som må prostituere seg for å få penger til heroin sånn som de stakkars menneskene som står for eksempel på strøket i oslo...... :(

Lenke til kommentar
huff, overdrive altså. Det der burde forbys på alle verdens mulige måter.

 

Er ikke sånn det skal være i Norge :no:

7737274[/snapback]

Enig. Det skal visst mye til for å forstå at det er snakk om en frivillig avtale mellom to parter her

 

Ordentlige mennesker kan ikke ta hensyn til at brorparten av norges befolkinng tilhører en bandittsekt som ønsker å punktregulere livene deres.

Lenke til kommentar
Hvorfor bor jeg i Oslo?

 

Her har jentene innsett at det er store verdier de sitter på. Her skal de wines og dines + et par dater og annet fjas før du får nærmet deg godsakene...

7737398[/snapback]

 

Haha ikke de unge, har hørt mye rart. Foreldrene er de verste, de som sender med barna alkohol, og så har de gjerne kjøpt selv i tillegg. DET er useriøst og håpløst. Det var jo en tråd her for litt siden om en som lurte på hvor mange spritflasker han måtte drikke for å bli full. Og det sier veldig mye.

 

Skulle blitt tatt mer seriøst det med unge og alkohol, politiet skulle tatt dem ute på byen og kjørt dem hjem og spurt foreldrene om de hadde langet alkohol til barna slik at de og ble nervøse og sluttet med dette tullballet. Det er strengt, men nødvendig. Tror de har mer godt av all dritten de slipper enn vondt. Det er mange i starten, men etter hvert tenker jeg folk tar hintet. I dag flyter det rett og slett med alkohol blant folk som ikke har lov til å ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...