Gå til innhold

Når så du først en lvl 61 etter release av tbc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle gjøre meg klar til TBC i går kveld og installerte ny driver til skjermkortet. MAJOR CRASH! Brukt dagen i dag til å installere windows på nytt og sette opp systemet igjen, med TBC liggende ved siden av meg ;) Megakjipt.

Endret av Øssa
Skrevet
Jeg dinga 04:33 som første på Silvermoon

7734859[/snapback]

GZ Thomas_c24!

Jeg trur det er noen lvl 64 på Sylvanas. I hvertfall et titalls 63

Skrevet

Bra at noen andre føler som meg her. Er jo søren meg ikke kult å være først til en viss level i et spill.. Viser jo bare at du ikke har noe særlig liv og at du må bruke en online verden for å være kul. ;>

Skrevet (endret)

7734859[/snapback]

Congratulérer! Hvor mye Cola gikk med?

Uansett, nei.

Vel, det jeg prøver å si er: Hvordan får man glede av å rushe igjennom ett spill uten å se på de sinnsykt fine områdene som er implemenellernoert nå? Har sjøl brukt en fin time på å utforske Silvermoon! Eller, så kan man jo gjøre no fornuftig som å levle real life?

Alle barna spilte WoW unntatt Siv, hun hadde et liv!

Endret av xHT
Skrevet
Bra at noen andre føler som meg her. Er jo søren meg ikke kult å være først til en viss level i et spill.. Viser jo bare at du ikke har noe særlig liv og at du må bruke en online verden for å være kul. ;>

7735381[/snapback]

Var da veldig til flaming for at jeg ønsker å spille spillet på min måte da? Om jeg ønsker å levle fort fordi jeg klør etter å komme igang med lvl 70 content så får vel det være opp til meg?

Skrevet (endret)

7734859[/snapback]

Jeg ser ikke at thomas_c24 skryter noe som helst, eller påstår at han er spesiellt kul, i denne posten. Hvorfor de idiotiske "skaff deg et liv", "oi, du er kul" osv kommentarene?

Endret av edds
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...