Gå til innhold

ikke mye her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke? Det er ikke slik at de kommer til å tenke "herregud for en idiot, han har med seg CV-en sin" hvis du gjør det. Det kan jo hende du vil få bruk for den. Kjøp deg en dokumentholder av noe slag, så ser du ekstra seriøs ut. :thumbup:

 

EDIT: En sånn en, da ser du beinhard ut:

Esselte%20Ordrebrett.jpg

Jeg hadde med meg en slik forrige gang jeg var på intervju, og det ble jobb på meg. :)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ikke tenk så mye på å ta med ting som du allerede har sendt. Det er mye viktigere å kunne presentere seg selv, og kunne svare på spørsmål. Googler du litt finner du mange av standardspørsmålene. Prøv svar de på papir, sett deg også litt inn i bedriften hva den gjør og hvordan jobb du kan få. Du kommer sikkert til å få spørsmål om det.

 

Og en siste ting, vær energisk og entusiastisk, ikke bare sitt i stolen og se i taket og si ja ja ja hele tiden.

Lenke til kommentar

Ta med alle dokumenter som kan ha betydning. Hadde jobbsøkerkurs under førstegangstjenesten, og da lærte jeg blant annet at det kan gjøre et enormt bedre inntrykk. Ta også med en liten notatblokk og en penn som du legger forsiktig ved siden av deg når intervjuet starter. Du kan også forbedrede noen spørsmål som du stiller bedriften. Det viser at du er godt forberedt og teller selvfølgelig i svært positiv retning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...