Gå til innhold

Hva leser du på do?


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å plasere en tv med xbox på dassen, på hylla forran meg. Så kan jeg se på filmer/eie folk i halo2 mens jeg driter. Hører du "HNGHGNGH *plopp*" over mikrofonen. Synd vi har dusjen der, for da tar fuktigheten livet av tven og xboxen :(

 

JA! Hvis jeg bygger et hus så skal jeg ha to baderom! En med dusj og en uten! Så kan jeg spille/se på film osv mens jeg sitter på do!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skal på do prøver jeg å bli fort ferdig og blader på do ville jeg aldri tatt i etter jeg hadde lest dem på do, æsj.

7695431[/snapback]

 

 

Jeg ville aldri rørt en dass-avis som ble brukt av alle som brukte dassen.  :p  Hver familiemedlem sitter å driter og leser i samme avisen.  :roll:

7695441[/snapback]

 

 

Er jo verre og tenke på at det er folk før deg som legger de svette skinkene sine ned på dosetet.

7695446[/snapback]

 

Jeg vil bare informere om at forskning viser at det er mer bakterier på tastaturet ditt, enn det er på dosetet...

 

*Hurra til tastatur-rens*

Lenke til kommentar

Harry Potter, faktisk! Ellers går det mye i aviser (hovedsakelig Drammens Tidende) og blader og sånt som modern abbonerer på (HjemmePC, Komputer for alle, Dine penger, MOTOR og cupido). Det vil si at det går i alt fra skjønnlitteratur til lokalavis til "PCblader for dummies" til sexnoveller!.. Nok en gang: Faktisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...