Gå til innhold

Hva leser du på do?


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Helt siden våre forfedre gjorde fra seg i en grop med runene på fanget, har lesestoffet vært en viktig del av tilværelsen på do. Det har vert til glede og irritasjon, blant annet for tissetrengte foreldre og søsken.

Derfor spør jeg deg, hva leser du på do?

 

I denne topicen er det meningen å skrive hva du leser på do og du kan også skrive inn all annen "dorelatert informasjon."

 

Jeg for min del foretrekker Donald Duck og co. + HjemmePC og PC World Norge.

 

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å lese VG eller Dagbladet, som regel er det dessverre samme avis fra forrige dorunde. Og når jeg har lest avisene 10 ganger for mye så pleier jeg å studere Viasat guiden, som alltid går rett fra postkassen til do hjemme hos oss.

 

 

Men det er på tide å oppdatere aviskorga på do nå.

Siste Dagbladet er fra 18.desember og inneholder et stort bilde av Eli Hagen på side 49. Det kombinert med drittlukta har en tendens til å gjøre meg veldig kvalm.

 

 

Forøvrig når jeg ikke har noe valg og må gjøre mitt fornødne andre plasser enn hjemme, og det ikke finnes lesestoff, så pleier jeg å lese bakpå gamle deodorant flasker og lignende. Ikke så veldig givende, men nødvendig.

Lenke til kommentar

Her hos oss går det i Pondus. Det er nesten som om jeg merker trangen til et dobesøk hver gang det kommer et nytt nummer i posten. Har også en del litt eldre blader av Illustrert Vitenskap.

 

Jeg forstår ikke folk som ikke leser på do. Det føles feil å gå på do en plass det ikke er noe å lese i.

Lenke til kommentar

Leser ikke noe, men tankene flyr.

For eksempel laget jeg, i hodet, et kort foredrag om en bok når jeg satt på do i forgårs. Når en ikke har noe annet å gjøre enn å stirre på flisene med et visst 70-talls flashback og kikke på vel så gamle avisutklipp som hindrer speilet på døren i å klirre, kan en like så godt tenke litt.

 

Foredraget var lekse, om noen lurer. :)

 

Er jeg den eneste som tar med laptopen på do? :ermm:

7694473[/snapback]

 

Nei, en kamerat gjør det samme. Med mindre du har skikkelig renneræv, overlever du vel såpass? ;)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...