Loxar Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hei Jeg leter etter en macro/spript for å skifte mellom sidene på main actionbaren Er ikke sikker på om det eksisterer en slik script/macro men hvis noen hadde kunnet hjelpe meg med å skaffe en hadde det vært svært fint
Guff Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 [shift] + [Opp] / [Ned].. Dette er da allmennkunskap?..
Loxar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 [shift] + [Opp] / [Ned].. Dette er da allmennkunskap?.. 7692447[/snapback] Mulig det, men det er hvordan vil du putte dette inn i en macro slik at skifter til den siden av mainbaren du vil ha når du trykker den Meningen med denne macroen/scripten er jo å slippe å trykke [skift] + [Opp] / [Ned]
Loxar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 hmm, virker ikke som at noen tar poenget mitt her Jeg skal ikke finne ut hva jeg skal trykke for å skifte side, men hva som er skripten for det... Jeg har tenkt å bruke i det i lag med shapeshiften min, slik at jeg skifer til bar 2 for eksempel når jeg går ned i catform o.l. (siden barn min ikke skifter slik den skal atm) eks: /cast "Cat Form /script "skift-til-side-to"
different Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) hmm, virker ikke som at noen tar poenget mitt her Jeg skal ikke finne ut hva jeg skal trykke for å skifte side, men hva som er skripten for det... Jeg har tenkt å bruke i det i lag med shapeshiften min, slik at jeg skifer til bar 2 for eksempel når jeg går ned i catform o.l. (siden barn min ikke skifter slik den skal atm) eks: /cast "Cat Form /script "skift-til-side-to" 7692716[/snapback] Når du skifter stance, skifter du action-bar automatisk. Edit: Oh, du skrev at baren din ikke funka som den skal. Vel, har du prøvd å fjerne noen addons evt. slette WTF mappa? Endret 10. januar 2007 av different
Loxar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Ja, har det... snakket med GM om det og å de sier at de ikke kan hjelpe meg mer så hadde vært fint å hatt den scripten hvis det eksisterer Litt kjedelig å må trykke to knapper for å kunne få formen til å fungere (shapeshift+barshift)
Hr Kotelett Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 hmm strange problem dette ja, er jo en innebygd feature som har funket siden dag1( for warriors, druids og rogues(stealth)) så er merkelig at du skal få problemet nå, prøvd komplett reinstall? Kan jo eventuell prøve med en ny actionbar mod. eksempel Bongos, gypsymod, nurfed etc etc.
Phalanx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 ction Bar switching is extremely simple as the following examples will show 1. Action Bar Page Switching In order to change from any action bar page to action bar page 2 use the following macro /script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE=2; /script ChangeActionBarPage(); 2. Change Action Bar Execute A Hot Button and Back to Previous Action Bar This macro will change the currnet action bar page to action bar page #2. Then press the 3rd button on action bar #2. Then change the action bar page from #2 to action bar page #1. /script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE=2; /script ChangeActionBarPage(); /script ActionButtonDown(3); /script ActionButtonUp(3); /script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE=1; /script ChangeActionBarPage(); ikke testa etter nyeste patch, men du kan jo prøve.
Loxar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Så bra ut den siste der, får prøve.. har prøvd flere barmods alle er like bugga Skal teste den scripten, funker ikke den får jeg vel reinstalere wow da som siste mulighet
Loxar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 /script ChangeActionBarPage(); 7693223[/snapback] Funker, takker så dypt.. Da slipper jeg å spille mere mage :!:
XplittR Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har sluttet med wow men spillte det før, og det som var problemet mitt var det at jeg brukte en bar addon(husker ikke hvilken, men kunne få den i premade diablo-style). Og da måtte jeg inn å forandre en del på instillingene før jeg klarte å få barene til å skifte når jeg skiftet form. Vel, den addonen hadde jeg i ca. 2-3 uker før jeg kastet den i Papirkurven. Fannt ut at Blizzard sitt eget oppsett fungerte like bra for meg, og at jeg ikke trengte alle de små duppedittene som drar ned FPS'en.
Phalanx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 /script ChangeActionBarPage(); 7693223[/snapback] Funker, takker så dypt.. Da slipper jeg å spille mere mage :!: 7693363[/snapback] np, noe så enkelt som /swapactionbar 1 2 , ser også ut til og fungere..
Loxar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 /script ChangeActionBarPage(); 7693223[/snapback] Funker, takker så dypt.. Da slipper jeg å spille mere mage :!: 7693363[/snapback] np, noe så enkelt som /swapactionbar 1 2 , ser også ut til og fungere.. 7693504[/snapback] "Det enkle er ofte det beste"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå