Gå til innhold

På tide at kvinner tar seg sammen!

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker spesiellt nr. 10.

"Still ingen spørsmål om hva han har gjort denne dagen. Husk at han er husets herre og gjør sitt beste for å være rettferdig og ærlig. Du har ingen rett å sette spørsmål ved ham"

Så menn på 60-tallet var aldri utro, de da.

Skrevet
Tror jeg hadde blitt veldig, veldig redd hvis damen hadde gjort noe sånt.. Da hadde jeg lurt på hva i huleste hun hadde tatt eller eventuelt hvem ;)

7689299[/snapback]

Det ville vært meg det.

Høres fantastisk ut det der.

Skrevet
Tror jeg hadde blitt veldig, veldig redd hvis damen hadde gjort noe sånt.. Da hadde jeg lurt på hva i huleste hun hadde tatt eller eventuelt hvem ;)

7689299[/snapback]

Evt. "hva har hun ødelagt? Bilen? Huset?"

Skrevet

Om dama ikke hadde jobbet selv, så burde det gå an å forvente seg noe liknende. Om dama jobber så er det likestilling i hjemmet.

Skrevet

når jeg blir smelt på tykken, kommer jeg til å ordne masse hjemme.. Når en får betalt for å være hjemme kan enn jo prøve å gjøre det ¨være hjemme til en jobb.. Når mannen sliter bør en jo kunne sette mat på bordet når han kommer hjem..

Skrevet
Liker spesiellt nr. 10.

"Still ingen spørsmål om hva han har gjort denne dagen. Husk at han er husets herre og gjør sitt beste for å være rettferdig og ærlig. Du har ingen rett å sette spørsmål ved ham"

What he said!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...