Gå til innhold

Enda en smart fyr som vil ha litt penger ^^


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er 1000 kroner så dyrt da, hvis du regner med kjøp av account og eventuelt gamecards du bruker mens du lvler. Synes ikke det er så ille jeg da.

7680803[/snapback]

Når jeg kjøpte WoW med gamecard, ble det jo rundt 300 for spillet + 200 for gamecard.

 

tror det ble litt mere, så jeg runder av til 600,-

 

600,- for WoW + 3 mnd. spilletid

 

Og nå er det ikke sikkert du får med spilletid på kjøpet en gang her, så jeg vil ikke tro dette var veldig billig spør du meg.

Han hadde jo flere characters, men det er jo warrioren han først og fremst solgte.

Lenke til kommentar
Kan du vise meg regelen som sier at det er forbudt å selge kontoer Mad_arab?

7680950[/snapback]

 

hehe ringte han og sa han burde fjerne name / server osv ^^ var en ungdom kanskje 14-16... ^^ og han har vist sagt litt ifra til guilden om det..jaja han får gjøre hva han vil men han viste ikke at det ikke var lov :p

Lenke til kommentar
Kan du vise meg regelen som sier at det er forbudt å selge kontoer Mad_arab?

7680950[/snapback]

Fra Terms of Use:

"Note that Blizzard Entertainment either owns, or has exclusively licensed, all of the content which appears in World of Warcraft. Therefore, no one has the right to "sell" Blizzard Entertainment's content, except Blizzard Entertainment! So Blizzard Entertainment does not recognize any property claims outside of World of Warcraft or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to World of Warcraft. Accordingly, you may not sell items for "real" money or exchange items outside of World of Warcraft."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...