Entity extraction Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 warriors 2 Spilte dette en del før wow, men sluttet når jeg fant wow. Det er et spill som er ganske morsomt. Uvikleren er veldig ivirg med å oppdatere og lytte til spillerene. (han svarer på forumet konstant) Det er ikke som wow, det er fint lite grafikk, og det er turn basert. Jaggu satt jeg å venta på nye turns mang en kveld Grei tidtrøyte i påvente av tbc
PcT Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Dessverre er det ingen av disse spillene som kan faktisk ha en sjanse til å battle WoW selv. (Selv game producerne sier at de ikke har mål i nærheten av å engang konkurrere med wow) Nå personlig ville jeg elsket å teste ett nytt spill, men Warhammer online vil bare ha melee siden de ikke orker ett skikkelig combat system, age of conan blir litt for mye fps, men får se.
Cannabiskopen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Om du liker pve, så annbefaler jeg Everquest2. Du kan kjøpe Everquest Echoes of faydwer til 300-400 kr nå, da får du eq2+1mnd gratis + 3 expansion packs. Mye mer innhold enn det WoW har, bedre community (skal ikke så mye til). Pve messig mye bedre en WoW. Og morsomt at folk sier at Warhammer er en WoW clone. Dere skulle bare visst hvor Warcraft spillene har hentet det meste fra da! 7675698[/snapback] Morsomt hvordan folk mener WoW er Warhammer clone. Teoretisk sett har "alver", "orker" og "dverger" eksistert leeenge før Warhammer. Ett eksempel er jo Tolkiens - Ringenes Herre som har med mye som er i både Warhammer og Warcraft. Men det eksisterte så klart lenge før det også.
jlek Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Vent på Warhammer Online. 7673246[/snapback] I second that 7675451[/snapback] WoW clone ftw. Statisk fighting i både PvE og PvP. Du vet visst ikke helt hva du snakker om? Selve spillet ble jo starta på før WoW kom, mens Warhammer faktisk er eldre enn til og med Warcraft I.. Så noen klone er det nok ikke nei. 7675639[/snapback] For det første, så er Warhammer Online som ble startet på før WoW, helt forkastet. Utvikleren brukte pengene pengene fra GW til å utvikle ett spill de skulle gi ut før WHO. Dette spillet skulle finansiere WHO, men det floppet, og ble ikke en gang gitt ut. Dette førte til store juridiske følger for den første utvikler. Deretter tok Mythic over lisensen, og det er de som utvikler spillet nå. Jeg har fulgt WHO, eller som det nå heter, WAR, veldig lenge. Fra første go. Det jeg ser, er at utviklerene tar alle ting jeg har sett i tidligere MMOer, gir det en ny innpakning og kaller det 'innovativ design'. Eksempler? Statisk fighting. Du har ett target, våpnene dine vil gjøre så og så etter så og så lang tid, for så å så my damage. Skills koster så å så mye krefter, og du kan kun bruke dem slik og slik. PvP. DAoC revamp anyone? De har tilogmed gitt det det samme navnet! For det andre, så vet jeg godt hva Warhammer er. Min far, eldre bror og jeg, er alle lidenskapelig interesserte Warhammer spillere. Kan fielde en High Elf armé på opptil 4500poeng, dog med Characters. Har en WH:40k Space Marines armé hvor jeg kan fielde opptil 2500poeng. Har også diverse andre armeer som jeg bruker til skirmish games. Har utallige WH bøker bak meg, verdt å nevne er Gaunts Ghosts serien og fortellingene om Malus Darkblade. Holder for øyeblikket på med Deathwing av Neil Jones. For det tredje, så har jeg spilt Mythics forrige MMO, til øynene mine har blitt firkantet. Uansett hvor mye praise man gir det helt geniale PvP, rettere sagt RVR, systemet, er det ikke til å komme bort fra at selve fightingen er dødskjedelig å raskt blir redusert til numbercrunching. Sleng på to face og follow macroer så trenger du ikke en gang sitte ved PCen da fighten pågår. DAoC var ett veldig godt spill, ett revolusjonerende og interaktivt spill. Det var. Det er derfor helt okey at Mythic er stolte av dette, men det at de nevner sin tidligere utgivelse i annenhvert åndedrag, blir litt mye for meg. De sier selv at store deler av spillet er basert på DAoC, noe filmer ikke etterlater noen tvil om. Men litt fremgang har det da gjort. Fin ny grafikkmotor, og egentlig ett ganske så annerledes gameplay. Det er derfor jeg kaller det en WoW-klone istedet for DAoC-klone. Du kan selvfølgelig mene hva du vil, men neste gang, istedet for å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om, kan du heller fortelle meg hvorfor jeg tar feil. Endret 9. januar 2007 av jossda
SnusHanen Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Veit ikke om det er det beste eller om det er noe for deg. Men jeg har iallefall sansen for Neverwinter Nights, og har prøvd NWN1 over nettet. Er mange bra moduler der, som er morsomme og spille og mye variert. Husker jeg spilte Ringenes Herre mod, med alle LOTR karakterene. Det er jo ikke en MORPG spill, men funker også bra over nettet. Singelplayern digger jeg da jeg har spilt en god del Dungeon and Dragons papir rollespill;)
DirtyBit Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Lineage 2, Final Fantasy XI, RF online, SpaceCowboys Eps II (fant jeg ista foresten , ser litt tøft ut og det er gratis)
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Du kan investere i Guild Wars mens du venter på Age of Conan. Koster heller ingen ting for GW i månden så du taper ikke noe på det annet enn det spillene koster. Nå er vel GW litt mer annerledes enn WoW, men helt greit. Anarchy Online er vel og verd å forsøke seg på i en ventetid, men det er slik jeg har lest så vet ikke hvor reelt det er.
Heart Break Kid Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Sitter selv og spiller det nå fram til TBC er ute den 16. januar. 7672190[/snapback] Tenkte meg det ja... Ellers kan du jo prøve noe annet? Synes selv at Fable: Lost chapter var en kjempe bra spill. 7676815[/snapback] Fable er et bra spill, men det er alt for lett, brukte 2 dager på hele spillet, ikke vanskelig i det hele tatt. Andre gangen brukte jeg vel 7 timer eller noe lignende.
Xanitra Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Ok, fase 1 er ferdig.. i hvertfall tror jeg det. Fase 1 er hvor jeg velger spillet. Prøvde å laste ned Anarchy Online, men det gikk ikke.. Var inne på siden, å der måtte alt patches manuelt. ( Den automatiske nedlasting stoppet etter 16.0.0 kommer ikke videre etter dette. Jeg tror jeg kommer til å gå for Guild Wars. Til de som har spilt det, er musikken bra på dette spillet? ( musikk er meget viktig for meg)
StarGazer Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 guildwars har veldig bra musikk!Laget av Jeremy Soule!Her kan du høre noen previews: http://www.directsong.com/
Xanitra Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 (endret) da kjøper jeg den. Tusen takk for hjelpa alle sammen. http://www.amazon.co.uk/Guild-Wars-Nightfa...F8&s=videogames er denne riktig å kjøpe? edit: glemte spørsmålet. Endret 9. januar 2007 av Xanitra
Tmz Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Dessverre er det ingen av disse spillene som kan faktisk ha en sjanse til å battle WoW selv. (Selv game producerne sier at de ikke har mål i nærheten av å engang konkurrere med wow) Nå personlig ville jeg elsket å teste ett nytt spill, men Warhammer online vil bare ha melee siden de ikke orker ett skikkelig combat system, age of conan blir litt for mye fps, men får se. 7677266[/snapback] Age Of Conan ser jo ut til å bli bedre en wow, det er ihvertfall min mening. Synes wow er litt ensformig i lengden, og blir litt kjedelig når man ikke har tid til raiding men jeg for se.
StarGazer Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 da kjøper jeg den. Tusen takk for hjelpa alle sammen. http://www.amazon.co.uk/Guild-Wars-Nightfa...F8&s=videogames er denne riktig å kjøpe? edit: glemte spørsmålet. 7679616[/snapback] Nei, start heller med prophecies! Link
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ja, er nok bedre å starte med Prophecies. Spilte selv GW et døgn, ble lvl 9. Men har ikke spilt det siden. Du får ikke det samme suget som wow. :/
Xanitra Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Øyvind> ja, vi får se. Jeg skal nå uansett prøve det. Starter med prophecies som anbefalt.
MysticoN Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 da kjøper jeg den. Tusen takk for hjelpa alle sammen. http://www.amazon.co.uk/Guild-Wars-Nightfa...F8&s=videogames er denne riktig å kjøpe? edit: glemte spørsmålet. 7679616[/snapback] uff stakars fyr.. du kommer ikke til å spille det lenge:/ prøv heller EQ2. et mye bedre spill alt i alt.. og jo.. swg klarer nok fint å "battle" med wow, når Pre CU kommer ut.
DirtyBit Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 tviler jeg sterkt på... SWG er allerede nesten dødt
MysticoN Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 tviler jeg sterkt på... SWG er allerede nesten dødt 7686920[/snapback] litt for tidlig på morgen Darkey? og jo.. swg klarer nok fint å "battle" med wow, når Pre CU kommer ut.
PcT Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Når jeg sier battle med wow tenker jeg på antall kunder og hvilket spill vil død først :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå