Gå til innhold

hva syns du om steam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold

 

Da har jeg slettet noen innlegg som bryter med denne regelen. Vær vennlig og ikke kommenter dette innlegget, men ta kommentarer på moderering på PM med meg

Lenke til kommentar
Steam er det beste. Hva foretrekker du da JMF? :dontgetit:

7658721[/snapback]

 

JFM....grrrr......

 

jeg er bare missfornøyd.

7658760[/snapback]

Er vel kanskje greit å til en viss grad begrunne hvorfor du hater det. Hva du hater med det. Hvordan det etter din mening skulle vært.

Lenke til kommentar

Steam er flott. Man slipper DVD/CD uten å styre med deamontools og lignende. Det er billig å kjøpe spill på steam og man får de på kontoen med en gang. Den forhindrer mye piratkopiering av de spillene. Jeg synes Steam er genialt.

 

Men hatet det da Steam var nytt og ikke helt stabilt ennå. Dessuten var jeg litt 1.5 fanboy og fjortiss, og det å hate Steam var skikkelig "in".

Lenke til kommentar

Steam er fra en utviklers øyner noe av det mest geniale Valve har kommet opp med. De tjener mere penger på Steam enn via retaile samt at prisene vi må betale for spillene går mer eller mindre utvikleren til gode.

 

Steam som program er jeg dog ikke særlig glad i. Synes det tar litt vel mye ressurser fra PCen til tider, noe som er spesielt irriterende når jeg skal lage maps til HL2 spill, siden Hammer krever sitt av resurser mens Steam gnafser godt på de som er tilgjengelig. Hjelper heller ikke mye at Steam må kjøre for at Hammer skal starte.

 

Slik sett synes jeg Steam er et irriterende program, og jeg har dessverre had mine problemer med det, som korupte filer som jeg måtte laste ned igjen (stor filer og vel å merek), fjærning av en hel mappe som den ikke skulle fjerne (fjerna 20 Gb mappe med innstallerte spill da jeg skulle avinnstallere spill\steam) og mye småbugs og irriterende feilmeldinger uten meninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...