Gå til innhold

viderekoble sms til annet telefonnummer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg vet så er det ingen som tilbyr dette i dag. Det burde jo teoretisk være mulig, men hvborfor skal man egentlig gjøre det? (Er litt usikker på hvordan det er med f.eks. Tvilling fra Telenor. Der tror jeg heller ikke meldinger kommer til begge nummerene. Quote telenormobil.no: "Vær oppmerksom på at du ikke mottar SMS på Tvilling SIM-kortet.")

Lenke til kommentar

Jeg har et nr som jeg bruker på kveldene, mens jeg bruker jobbtelefon på dagen. For å slippe å dra med meg begge telefonene ønsker jeg å sende samtaler og meldinger til jobbnummeret. Synes det er rart hvis ingen andre enn meg kunne tenke seg dette. Hvorfor viderekobler du telefonen? for å få samtalene til rett telefon ikke sant? Hvorfor ikke meldingene også?

Lenke til kommentar
NetCom SMSpluss gir deg denne funksjonen. I tillegg kan du vidresende en kopi til en epost. Bruker dette selv og det er helt genialt. Har en egen epostadresse hvor jeg arkiverer alle sms. Har alt jeg har mottatt de siste årene her.

 

Les mer om tjenesten her.

7661910[/snapback]

 

Og man kan sette opp autosvar :) Autosvar på SMS er kult. Litt irriterende kanskje, men fortsatt ganske kult :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Gammel tråd, men finnes det noen SMS autosvar mulighet. F.eks. et javaprogram, eller tjeneste hos Telenor?

Skal brukes på en SonyEricsson telefon.

 

 

Sjekka nå med Netcom og Telenor. Kun Netcom har en tjeneste med videresending av SMSer til annet nummer.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...