Gå til innhold

For noen priser på WOW Burning Crusade !

Er det for dyrt med 1000 kroner for Collector Edition?  

354 stemmer

1. 1. Er det for dyrt med 1000 kroner for Collector Edition?

• Ja
      284
    • Nei
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet
Med litt flaks får dere den til halv pris noen måneder etter. smile.gif

Tror ikke det.. den ble utsolgt 1 dag på preorders i usa, og mange har blitt solgt for over 2500kr på ebay.

1000kr er nesten en lønnsom investering om du ikke skal ha den selv :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når WoW først kom til Norge gikk Collectors Edition for 5.000 på QXL o.l. nettauksjoner. Var en i Oslo som fikk kapret til seg rundt 10stk og tjente gode penger på de :)

Skrevet

Så, dette er for å sverte WoW på noen måte? Er vel heller butikken som vil utnytte fans med for mye penger.

Mye av dette er jo ikke verd stort spør du meg, videoene finner man sikkert lett på youtube og lignende, art på fansider/artist sider. Cardgame kunne kanskje vært noe, om det er bra og ikke bare en måte å tjene noen lette kroner. Musmatten kunne være litt morsom...

Skrevet

Hva i videste helvette skjer blant de som selger spill i dag. Jeg trodde Spaceworld hadde nåd bunnen da de forsøkte å selge TP til 999 spenn, men WoW BC Collectors for 1k spenn, i en pakke som inneholder 90% søppel og selve spillet er 5%, så får du 5% brukbar støff. F.eks art boken og musikken kunne vært bra å ha, men en pakke med kort? Seriøst.

Blodpriser for tiden, er ikke mere å si.

Skrevet

Den skal egentlig selge til 700kr.

Grunnen til at den er satt til 1000kr der er pga de er det eneste stedet i norge som fortsatt tar forhåndsbestillinger til det.

Spaceworld i Oslo selger CE til de 25 første som kommer 00:01 for normal pris, men med det gir de litt annet snacks og :p

Btw hvorfor har du lagd en biasert poll?

"JA!"

eller

"Nei."

Er litt hint hint trykk på "JA!" >_<

Skrevet
Btw hvorfor har du lagd en biasert poll?

"JA!"

eller

"Nei."

Er litt hint hint trykk på "JA!" >_<

7657706[/snapback]

Det for du spørre siDDIS om, men sikkert fordi det er alt for dyrt !

Skrevet

Dette er akkurat slik prisen skal vere. Tenk, hadde jeg hatt jobb nå, ferdig utdannet, 1 dag jobbing = TBC CE.

Men siden jeg er en lat slask som ikke engang har jobb akkurat nå mens jeg går på skole, har jeg ikke råd, men det er da egentlig min egen feil det :p

Skrevet

WoW: CE kostet 600kr.

TBC: CE inneholder omtrent akkurat det samme som WoW: CE, så jeg ser ikke for meg at den kommer til å koste noe mer enn 600kr.

Vanligvis ligger CE utgaver som har mye ekstra på rundt 150-200kr mer enn den vanlige versjonen.

Jeg har forhåndsbestilt, så Tirsdag morgen bærer det av stedet for å hente den. :D

Skrevet
- 2stk World of Warcraft Tradig Card game starter packs

- 3stk tournament legal eksklusive kort

Hva er egentlig dette? For oss litt nye i wow som ikke forstår alle rare orda enda...

Er nok den dyreste spille til pc jeg har sett hvertfall. med untak av rare/teite qxl saker hvor folk finner på alt for mye rart.

Skrevet
- 2stk World of Warcraft Tradig Card game starter packs

- 3stk tournament legal eksklusive kort

Hva er egentlig dette? For oss litt nye i wow som ikke forstår alle rare orda enda...

Er nok den dyreste spille til pc jeg har sett hvertfall. med untak av rare/teite qxl saker hvor folk finner på alt for mye rart.

7658157[/snapback]

http://entertainment.upperdeck.com/wow/en/...ay/default.aspx

Noe alâ pokemon TCG osv tenker jeg.

Jeg antar at de har publisert dette kortspillet, med hensyn til mye down-time på enkelte servere :p

Skrevet

Syk pris, ja. Sikkert ikke billig i utlandet heller. Husker da jeg kjøpte WoW CE - det var 10-20 bokser på Spaceworld-butikken og jeg betalte kun 549,- Skulle egentlig kun betalt 449,- men Spaceworld klarte ikke å forstå at de som hadde betalt 100kr for å være med i beta skulle få rabatt.

Skrevet
Boksen er på faktisk 3kg. Men fortsatt er 990,- veldig dyrt!!

7656986[/snapback]

Sendte en mail til dvdhuset.no, de var ikke helt sikker på pris enda, men regner på å havne under 800,- i hvertfall. Men samme for meg, fikset tbc til 260,- der uansett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...