zolpetre Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Har et lite problem. Jeg lager Counter-Strike servere i dedicated, men folk på internett kan ikke se eller bruke serveren. Har hørt at jeg må opne noen eventuelle porter eller noe sånt? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det?
PatSharpX Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har et lite problem. Jeg lager Counter-Strike servere i dedicated, men folk på internett kan ikke se eller bruke serveren. Har hørt at jeg må opne noen eventuelle porter eller noe sånt? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? 7652374[/snapback] Tror jeg ville postet denne tråden i nettverk i stede. Men har du husket å huke av Internett game elns når du setter den opp? evt sv_lan 0 ? For å åpne porter må du inn i routereren din. Dette gjør du ved å skrive inn ip'en i nettleseren din. ipen pleier å være: 192.168.1.1 Hvis det ikke er det går du på Startmenyen > Kjør > Skriver cmd, så trykker du enter > skriver inn ipconfig, trykker enter > så er det Standard Gateway som er ipen til routeren din. Da må du åpne porten der. Da velger du porten du skal bruke i dedicated servere vinduet til cs så åpner du den i routeren.
zolpetre Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Har et lite problem. Jeg lager Counter-Strike servere i dedicated, men folk på internett kan ikke se eller bruke serveren. Har hørt at jeg må opne noen eventuelle porter eller noe sånt? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? 7652374[/snapback] Tror jeg ville postet denne tråden i nettverk i stede. Men har du husket å huke av Internett game elns når du setter den opp? evt sv_lan 0 ? For å åpne porter må du inn i routereren din. Dette gjør du ved å skrive inn ip'en i nettleseren din. ipen pleier å være: 192.168.1.1 Hvis det ikke er det går du på Startmenyen > Kjør > Skriver cmd, så trykker du enter > skriver inn ipconfig, trykker enter > så er det Standard Gateway som er ipen til routeren din. Da må du åpne porten der. Da velger du porten du skal bruke i dedicated servere vinduet til cs så åpner du den i routeren. 7655801[/snapback] Ja, kan teste det også se hva som skje;) Takk for svar
Matsemann Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) *host host* https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry6980553 Du finner tråder om det over alt her på forumet. EDIT: Og du behøver ikke en egen tråd for hvert enkelt spørsmål om servere, bruk din gamle eller aller helst: Post i server-trådene istedet. Endret 6. januar 2007 av Matsemann
Aalton Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Matsemann linker til en tråd du får god hjelp og jeg ber ta å lese den. Lukkes
Anbefalte innlegg