Gå til innhold

Porter i Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem. Jeg lager Counter-Strike servere i dedicated, men folk på internett kan ikke se eller bruke serveren. Har hørt at jeg må opne noen eventuelle porter eller noe sånt? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har et lite problem. Jeg lager Counter-Strike servere i dedicated, men folk på internett kan ikke se eller bruke serveren. Har hørt at jeg må opne noen eventuelle porter eller noe sånt? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? :hmm:

7652374[/snapback]

Tror jeg ville postet denne tråden i nettverk i stede.

Men har du husket å huke av Internett game elns når du setter den opp?

evt sv_lan 0 ?

For å åpne porter må du inn i routereren din. Dette gjør du ved å skrive inn ip'en i nettleseren din. ipen pleier å være: 192.168.1.1

Hvis det ikke er det går du på Startmenyen > Kjør > Skriver cmd, så trykker du enter > skriver inn ipconfig, trykker enter > så er det Standard Gateway som er ipen til routeren din.

Da må du åpne porten der. Da velger du porten du skal bruke i dedicated servere vinduet til cs så åpner du den i routeren.

Skrevet

7652374[/snapback]

Tror jeg ville postet denne tråden i nettverk i stede.

Men har du husket å huke av Internett game elns når du setter den opp?

evt sv_lan 0 ?

For å åpne porter må du inn i routereren din. Dette gjør du ved å skrive inn ip'en i nettleseren din. ipen pleier å være: 192.168.1.1

Hvis det ikke er det går du på Startmenyen > Kjør > Skriver cmd, så trykker du enter > skriver inn ipconfig, trykker enter > så er det Standard Gateway som er ipen til routeren din.

Da må du åpne porten der. Da velger du porten du skal bruke i dedicated servere vinduet til cs så åpner du den i routeren.

7655801[/snapback]

Ja, kan teste det også se hva som skje;) Takk for svar :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...