Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Tenk det verste med anorektikere da:

 

Du strever deg halt i hel for å lage en god middag for to, bare til å finne ut at dama er mett etter å ha drukket et glass vann og spist et lite stykke godt brød du hadde satt på bordet :roll:

 

Men men er jo kanskje fordeler også, de ser jo ganske så billige ut i drift, 1 brød og vann varer en hel uke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært interessant å vite hvor gammel du er CofidiS?

Hvilken rolle spiller det hvor gammel jeg er ?

Men jeg er i mine 20-og noe..

Det kroppsidealet du forfekter har jeg lite til overs for!

7686774[/snapback]

Hva er galt med et ideal som er slankt?

 

Hun der hadde ikke feite lår, men muskeløse derimot, det var dem. Rawr

Som sagt; muskler/fett/vann i bena/whatever.. store kraftige ben er ikke pent uansett om det er muskler eller lår.

 

Med fare for å gjøre dette into en picpost tråd;

 

post-109526-1168430302_thumb.jpg

En bra begynnelse! Trekk fra en kilo eller to til så begynner det å bli superbra!;)

 

post-109526-1168430364_thumb.jpg

Hun her kan heller gjerne legge på seg en kilo eller to.

Lenke til kommentar
Christina Vukicevic er ett perfekt eksempel på hvordan jenter bør være.

Sunn og god  :)

7688834[/snapback]

Og hvor mange jenter er egentlig sånn?

 

...og damene codifis poster er det helt motsatte. æsj..

helt motsatt av? sunn og god? Hvorfor er ikke hun øverste jeg postet sunn og god?

 

hvor lenge tror dere hun nederste klarer å stå av seg selv?

Lenger enn resten av dagens ungdom som bare sitter å koper foran pc'n, blir late og fete og ikke orker å løfte seg opp fra go'stolen? :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som plutselig skal være så galt med å være tynn/slank.

Mener du at hun øverste trenger seriøst hjelp for å ikke miste tenner og hår? har vi blitt et samfunn der fedme er mer 'hot' enn lite fedme?

 

Hva defineres som å holde seg aktive gjennom en hel dag foresten? skole->trening->sosial samvær->etc eller skole->kope hjemme foran tv/pc ?

 

Øyvind er Mann som gutta i Manshow kan være stolt av. :p

Lenke til kommentar

Det er ingenting galt med å være tynn og slank, men når man ligger 20-30kg under idealvekten så går det på helsa løs.

 

Det er som sagt en stor forskjell på å være tynn, overvektig og det å være radmager. Jentene du har postet ser ut som sultofre fra den tredje verden. Christina er på sin side tynn og særdeles veltrent.

 

Jeg kjenner flere jenter som har blitt behandlet for anoreksi/bulimi. Tro meg, det er ingen spøk. Flere av de fikk en mild form for narkolepsi, mistet hår, fikk stygge tenner, hadde en nærmest kronisk hodepine, spydde om de så seg selv i speilet og sleit med selvmordstanker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...