Sevenord Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Fler som har vært borti dette, og funnet en løsning? Det skjer når jeg er innom sider med masse reklame, feks blink.no og vg.no. Jeg har oppdatert java og flash, men det hjelper ikke. Har også nyeste firefox. Utrolig irriterende!
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Pleier å skje etter jeg har hatt browseren oppe i ei god stund, så lukker jeg bare hele driten og starter FF igjen, så er den rask og fin
Sevenord Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Her skjer det helt uavhengig av hvor lenge jeg har hatt den oppe.. Jeg kjører cpu på 800mhz når jeg bare surfer, hører på musikk, etc. Men pga dette problemet må jeg kjøre den på max hastighet.
covah Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hos meg øker cpu-bruken når jeg er inne på sider med mye flash (feks. sider med mye reklame). Legg inn en eller annen add-on som blokkerer flash og se om det hjelper.
Sevenord Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg innbiller meg også at det er flash som gjør det. Mulig prosessoren rett og slett blir for svak når jeg har den på "halv" hastighet? Jeg kan bare ikke huske at det var slik til å begynne med... Skal teste med noe som kan blokkere flash.. Flere tips ønskes! Endret 5. januar 2007 av el`satanical
Orjanp Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Her er kanskje noen tips. http://kb.mozillazine.org/Standard_diagnostic_%28Firefox%29 Har forøvrig samme problemet. Har ikke gjort noe med det ennå. Ørjan...
tfw Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Herregud har ikke vært borti det før? har du tatt firefox safe mode? OBS! lagre alle bokmerkene først. trykk bokmerker>behandle bokmerker..>fil>exporter og ta safe mode prøv det. hviss ikke, prøv å reinstaler FF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå