firberblad Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg lasta ned alle 16 gig på en 0.5 mb linje som jeg deler med naboen. Det tok laaaang tid
oophus_3do Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg lasta ned alle 16 gig på en 0.5 mb linje som jeg deler med naboen. Det tok laaaang tid 7677167[/snapback] Hehe! ... *Trøste* Vell, jeg sliter med en PC som ikke helt fungerer som den skal, så jeg får heller ikke testet noe som helst. Endret 9. januar 2007 av o(O)phus
Nosferatu Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har kommet til 13Gb nå, så jeg har vel en 3Gb til sånn ca. da vel. hehe. Burde være ferdig i god tid til jeg kommer hjem fra jobb.. Mmmm, gleder meg til å prøve kjøre dette her..
Nitrius Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Stått å lasta ned i hele natt fra launch paden, men den har greit å slå seg av, så var stuck på 13gb så jeg, og nå går nedlastninga ekstremt treigt :/
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 TIl de som har spillt dette. Er det ikke bare en "oppgradering" av Everquest 2 ? Det ser jo nermest idendisk ut, bare mindre detaljert.
firberblad Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Syns på mange måter at det ligner på everquest 1. (ikke at jeg har spilt det så mye). Det har sine likhetstrekk med eq2 også. Og med tanke på interface og journal har de "lånt" mye fra wow. Det jeg så langt liker bedre med Vanguard i forhold til Eq2 er at det er mye artigere å utforske landområdene. De er enormt store i forhold til eq2. Ellers så kjenner man igjen mange av klassen, spells, attacks etc. Prøvde såvidt crafting i går, men jeg syns det var mer komplisert enn eq2. Så langt. Vanguard kan nok bli et bra spill. Det er fortsatt en beta og det er mye som ikke virker. Det har sine pluss, men jeg vil ikke omtale det som en "revulusjon". I hvertfall ikke enda. Tror nok at Age of Conan blir mer nyskapene.
Nitrius Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har fått spilt litt nå, ikke mye men, uansett så langt ser det bra ut, liker spesielt hvordan ting ser ut, veldig pent.
mortenmm Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 nå hoppet min downloader fra 1 sec remaining til 36 timer
Nitrius Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Samme som skjedde med meg igår. Kjipe greier. Hadde jeg vist om det hadde jeg heller tatt å downloada den 6.6gb fila fra fileplanet/en torrent et sted.
mortenmm Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Samme som skjedde med meg igår.Kjipe greier. Hadde jeg vist om det hadde jeg heller tatt å downloada den 6.6gb fila fra fileplanet/en torrent et sted. 7680850[/snapback] Inneholder den filen det samme som det spillets egen downloader laster ned? I så fall satser jeg heller på den andre filen. Endret 9. januar 2007 av mortenmm
Nitrius Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er en fil på 6.6gb dette er hele vanguard komprimert, når du har pakka ut hele greia og installert den så blir den på noe rundt 17gb. Noe som er mye bedre enn å sitte å laste ned 17gb når du heller bare kan laste ned 6.6gb. Kan hende det er noe patching etter den fila også, men det er værtfall mye mindre enn hva som trengs ved bare bruk an launch paden.
mortenmm Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er en fil på 6.6gb dette er hele vanguard komprimert, når du har pakka ut hele greia og installert den så blir den på noe rundt 17gb. Noe som er mye bedre enn å sitte å laste ned 17gb når du heller bare kan laste ned 6.6gb. Kan hende det er noe patching etter den fila også, men det er værtfall mye mindre enn hva som trengs ved bare bruk an launch paden. 7680958[/snapback] Ok, takk for opplysningene. Jeg gidder ikke å vente 36 timer for å spille, så jeg satser heller på torrent-filen
Nitrius Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 En ting, dette er hva jeg har hørt. Skal ikke si at jeg er 100% sikker siden jeg ikke har testa selv. Så ikke hug hode av meg om det er feil, men er ganske sikker på at det er riktig, har sett mange si det værtfall.
Jext Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg lastet ned torrent filen ja, fikk tilogmed fart på 600 kbps på den, så det gikk rimelig greit unna. Må si jeg er imponert over spillet sålangt, er vel lvl 7 half elf monk nå. Eneste er at vanskeligheten på fiender varierer endel, noen sliter jeg skikkelig med :S Mange kule raser og klasser, og spillet generelt virker velpolert. Et deilig avbrekk fra WoW og jeg gleder meg til å teste det mer
mortenmm Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg lastet ned torrent filen ja, fikk tilogmed fart på 600 kbps på den, så det gikk rimelig greit unna. Må si jeg er imponert over spillet sålangt, er vel lvl 7 half elf monk nå. Eneste er at vanskeligheten på fiender varierer endel, noen sliter jeg skikkelig med :S Mange kule raser og klasser, og spillet generelt virker velpolert. Et deilig avbrekk fra WoW og jeg gleder meg til å teste det mer 7681168[/snapback] Måtte du laste ned en liten patch i tillegg etter at du installerte det? Nitrius: Jeg tar det på egen kappe hvis noe går galt Endret 9. januar 2007 av mortenmm
akristina92 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 http://www.kylehug.com/VanguardSOH.htm Vanguard: SOH i sin fulle prakt. Anbefaler alle å ta en titt.
Jext Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg lastet ned torrent filen ja, fikk tilogmed fart på 600 kbps på den, så det gikk rimelig greit unna. Må si jeg er imponert over spillet sålangt, er vel lvl 7 half elf monk nå. Eneste er at vanskeligheten på fiender varierer endel, noen sliter jeg skikkelig med :S Mange kule raser og klasser, og spillet generelt virker velpolert. Et deilig avbrekk fra WoW og jeg gleder meg til å teste det mer 7681168[/snapback] Måtte du laste ned en liten patch i tillegg etter at du installerte det? Nitrius: Jeg tar det på egen kappe hvis noe går galt 7681198[/snapback] Jeg måtte patche ja men det gikk rimelig raskt. Hmm, hvor finner jeg beta forumet?
Nitrius Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Du får tilgang etter hvert. Har selv ikke fått tilgang til beta forumene enda, men det kommer vel. http://forums.vanguardsoh.com/
Fjernkontroll1 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 det jeg har sett av bilder ser grafikken mye klarere og penere ut en eq2..
Anbefalte innlegg