Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke i nærheten til å være 3'de Generasjon engang.

 

Du kan seile en båt? Til og med koreangrind spill har det

Du kan bygge et hus? Til og med 1'st Generasjon har det

Du kan uh...spille "joust" kortspill? Oi det var jo hyggelig da...

 

 

Fint å se at 3de Generasjon betyr:

 

1 kortspill for de som er lei av "Kill, loot, repeat" gameplay, mens hele resten av spillet faktisk er ganske enkelt: "Kill, loot, repeat" med masse flash og juletrelys for å skjule at egentlig er det ingenting nytt her.

 

Oi, kanskje 3de generasjon betyr at du har 4 Menneskeraser, hver med 4 hårfrisyrer og 4 forskjellige barter. Så isteden for å ha masse valg på å lage en human, så har de avgrenset det, fordi de trengte 3 ekstra raser å velge mellom for å få riktig antall .Synes å huske at 2'de generasjons spill var smartere, og hadde 1 menneske rase, som hadde over 40 hårfrisyrer og 20 barter..plus bedre kontrol over sliderne som laget fjeset..

 

Eller kanskje 3de generasjon betyr at en kan ha jumbo boobies som sagger på kjerringene? Siden DET er det eneste som jeg ikke har sett før... Boobiesize og boobie sagging.... Jupp, character generation har kule ting.

7649267[/snapback]

 

 

Lurer på om du noen gang har spilt beta jeg...

 

Hvis du hadde giddet å lese litt om spillet hadde du sett at det er planlagt flere valg til release.

Er vel sjelden at customization er det viktigste å fikse på under en beta test.

 

Les litt om Diplomacy feauteren i spillet så kan det hende du får en viss forståelse om hva som menes med 3rd gen MMORPG.

Lenke til kommentar

Zlade: Du hadde ikke orket å tatt alle de quotene i en post neste gang? Det blir så mye bedre og mer ryddig av det. Samt den signaturen er vell i største laget? Ihvertfall når den kommer 4 ganger etterhverandre.. ;)

EDIT: Velkommen til forumet foresten :)

 

Sorry for OOT, og for administrator "wannabe" greiene.. Måtte bare nevne det.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Zlade: Du hadde ikke orket å tatt alle de quotene i en post neste gang? Det blir så mye bedre og mer ryddig av det. Samt den signaturen er vell i største laget? Ihvertfall når den kommer 4 ganger etterhverandre.. ;)

EDIT: Velkommen til forumet foresten :)

 

Sorry for OOT, og for administrator "wannabe" greiene.. Måtte bare nevne det.

7707953[/snapback]

 

Sorry... Bare svarte på postene ettersom jeg leste dem...

 

Men jeg er flink nå vel :thumbup:

 

 

Er vel ikke lov til å ha bilde i sigg heller...

7708040[/snapback]

 

 

Hvorfor i alle.... er det ikke sperre for det da?

Lenke til kommentar
Vanguard ser bedre og bedre ut for hver gang jeg spiller, men skulle ønske det var mulig å få en slik preorder box i europa også, slik jeg kunne starter opp til 3dager før release.

7688316[/snapback]

 

Se her:

 

SOE Store - Vanguard pre order

7706216[/snapback]

 

Ja se der, men jeg har så skrekkelig lyst på en slik Collectors Edition så tror jeg får gå glipp av de første dagene :(

Lenke til kommentar
Vanguard ser bedre og bedre ut for hver gang jeg spiller, men skulle ønske det var mulig å få en slik preorder box i europa også, slik jeg kunne starter opp til 3dager før release.

7688316[/snapback]

 

Se her:

 

SOE Store - Vanguard pre order

7706216[/snapback]

 

Ja se der, men jeg har så skrekkelig lyst på en slik Collectors Edition så tror jeg får gå glipp av de første dagene :(

7710886[/snapback]

 

Se her da: Vanguard Collectors Edition - Gamezone

 

De mailer deg Beta koden innen en uke. Da får du early access. Koster litt da men...

Lenke til kommentar
@Zlade: Sender de pakker ut i europa?

7711553[/snapback]

 

Har bestilt andre spill fra de før, da gjorde de hvertfall det. Er en stund siden nå, så jeg kan ikke garantere noe. Vil ta litt tid før du har selve boxen da, men reg key får du på mail så det er vel bare å laste ned.

 

Edit: Ja de gjør det Det tar 3-5 virkedager og frakt kommer vel på ca 15$

Endret av Zlade
Lenke til kommentar
Er bare å spille til spillet blir lansert, ja, men du må òg huske hvorfor det heter beta. Rapporter hver eneste bug du finner!

7713878[/snapback]

 

 

Men , jeg tror man trenger en KEY. Hvordan er isåfall den å oppdrive?

7713998[/snapback]

 

Det enkleste er å forhåndsbestille hos store.station.sony.com med en station account. Da får du automatisk tilgang til beta. Hvis du finner ut at du ikke vil spille spillet når det slippes kansellerer du pre-orderen før den 29.01.

 

Det koster deg da ingenting. (Selv om jeg tror at hvis du kommer inn og får testet at du vil fortsette :thumbup: ) Når du da under registreringen på vanguard forumet får beskjed om key, er det bare å lukke vinduet. Du har allerede beta access gjennom SOE

Lenke til kommentar
Litt off topic, men er du med i beta, Zlade? Og i så fall, på hvilken server spiller du?

7718949[/snapback]

 

Yes i am! :D

 

Spiller på PvP serveren, så fort jeg får løst update problemene som går rundt for øyeblikket.

Edit: Gjør du?

Endret av Zlade
Lenke til kommentar
Litt off topic, men er du med i beta, Zlade? Og i så fall, på hvilken server spiller du?

7718949[/snapback]

 

Yes i am! :D

 

Spiller på PvP serveren, så fort jeg får løst update problemene som går rundt for øyeblikket.

Edit: Gjør du?

7719660[/snapback]

 

Spiller på PVP-serveren, jeg også! :D

 

Kaller meg for Halvor Andersen -- gi meg en /tell når du har fiksa problemet!

 

EDIT: Level 10 paladin er jeg.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...