Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Viss du har prøvd flere beta'er til mmorpg så vil du se at det alltid er mye bugs, performance og lag problemer, tror det vil bli mye bedre etter release. Jeg gleder meg hvertfall :)

 

Tror alle mmorpg har litt start opp problemer, men det er veldig moro å være med fra starten av, selv om det kanskje er små ting du irriterer deg over :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder grafikkmotoren er det en Unreal motor, og den trenger vel ikke så veldig mye mer finpuss, tror du det?

 

Når jeg kjører grafikken på maks er det et ganske pent spill, bare synd jeg egentlig ikke har PC til det.

7747072[/snapback]

 

Vel grafikken er fin den men motoren er jo utrolig dårlig optimalisert. Grafikken er ikke så bra at den bør gi så mye problemer til folk med raske maskiner. Regner vel med at de kommer til å fikse dette etterhvert men er utrolig irriterende når man skal teste beta å måtte sitte å ini tweake deg blå.

7749807[/snapback]

 

Tips: Skriv /Flush i chatboksen inniblant. Da tømmer du minnet og får tilbake litt performance.

Lenke til kommentar
Da er release server navn sluppet:

 

8 US PVE

Thunderaxe

Florendyl

Woefeather

Gulgrethor

Targonor

Hilsbury

Shidreth

Flamehammer

 

1 US PVP

Tharridon

 

1 US alt PVP

Varking

 

 

1 EU PVE

Gelenia

 

1 EU PVP

Frengrot

 

 

http://www.silkyvenom.com/forums/showthread.php?t=6671

7759149[/snapback]

 

Holy Crap...

 

Hvilken server skal folk spille på?

 

Jeg ender nok opp på EU PvP eler US PvP (Ettersom population), mest sannsynlig EU da.

 

Hvis flere har tenkt seg å spille på EU PvP server registrer dere på forumet mitt: Mitt kommende guild

 

(Ikke helt ferdig enda da jeg bare har hatt ca 2 timer med det.)

Lenke til kommentar
Dersom EU PvP er FFA gidder jeg ikke spille på den, og kommer sannsynligvis til å spille på EU PvE.

7760403[/snapback]

 

Kommer an på om FFA gir en viss risiko til PK eller ikke egentlig. FFA er dritkult hvis det kan straffe seg å playerkille.

 

Hvis det blir som det er på beta nå, regner jeg med at jeg kommer til å spille på US PvP alternative ruleset.

Lenke til kommentar

Jeg har værtfall ingen peiling om hvor jeg skal starte enda, men kommer vel til å gå ditt hvor det havner flest skandinaviske folk.

 

Uansett, noen som har sett preorder boksen i butikkene enda?

 

 

 

Edit: Man kan teste flying mounts nå på beta server 1 værtfall, fy søren så tøft, råeste opplevelsen i et spill på lenge :p var på wood elfen min og i starter byen der var det en slik flying mount vendor, vet ikke om andre steder forløpig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Begynner å bli utrolig frustrert, det er jo INGEN norske butikker som tar inn Vanguard, helt håpløst. Tror nok den beste og billigste løsningen blir å kjøpe det digitalt og laste ner, men har lyst på eske versjon! :(

 

Cdon.no teller ikke da de sender ut svensk eske :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...