macba Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Messenger Discovery Live Hvordan klarer han det? Han vil ikke si det. Jeg bruker Windows live messenger. Ser at han ikke skifter nick eller noe sånt. Kan man laste ned eller noe sånt? Endret 9. januar 2007 av macba
Kontorstol Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvordan klarer han det? Han vil ikke si det. Jeg bruker Windows live messenger. Ser at han ikke skifter nick eller noe sånt. Kan man laste ned eller noe sånt? 7640700[/snapback] La oss si nicket ditt er "Mamma" Så trykker han på personlige instillinger og endrer nick til "Mamma" Voila
macba Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Hvordan klarer han det? Han vil ikke si det. Jeg bruker Windows live messenger. Ser at han ikke skifter nick eller noe sånt. Kan man laste ned eller noe sånt? 7640700[/snapback] La oss si nicket ditt er "Mamma" Så trykker han på personlige instillinger og endrer nick til "Mamma" Voila 7640714[/snapback] Nei, det er ikke det. Han kan ikke være så rask å skifte nicket sitt.. Også har han sånn at når jeg skriver til han så skriver han noe automatisk til meg!
Lars-H Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Han bruker sikkert msn Discovery (tror jeg det heter). Tilleggsprogram for Win Live msgr.
OddZen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Funnet ut hvordan du slår på slik at du prater med andres nick? Fant det ut:P Endret 4. januar 2007 av LeanFear
simzERK Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Han bruker msn dirscovery, han skrive da !imitate lolol i chatten og da kommer det opp at du skriver det. Dette er ikke lovlig.
KjQttkak Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvorfor i all verden er ikke dette lovlig ? Endret 4. januar 2007 av KjQttkak
mongojarle Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 og hvorfor i all verden er det ingen som sier at det følger med en hel masse dritt-reklame som pop-up hele tiden?
macba Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Ekke masse reklame på den jeg lasta ned 7646358[/snapback] ikke på min heller.. noen som vet hva man skal skrive hvis man er borte.. sånn at hvis noen skriver noe til meg så skriver jeg automatisk til de f.eks: jeg er borte? husker at d var noe sån som !auto***?
Kontorstol Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Ekke masse reklame på den jeg lasta ned 7646358[/snapback] ikke på min heller.. noen som vet hva man skal skrive hvis man er borte.. sånn at hvis noen skriver noe til meg så skriver jeg automatisk til de f.eks: jeg er borte? husker at d var noe sån som !auto***? 7649066[/snapback] Msn plus..
macba Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Msn plus.. 7649086[/snapback] nei men man kan få d til når man skriver noe.. har klart d før men husker ikke hva det var. f.eks hvis d var !autosay så måtte jeg skrive: !autosay æ e på dass, kommer snart. Så når de skrev noe til meg så skrev jeg automatisk til de æ e på dass, kommer snart.
macba Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Msn plus.. 7649086[/snapback] nei men man kan få d til når man skriver noe.. har klart d før men husker ikke hva det var. f.eks hvis d var !autosay så måtte jeg skrive: !autosay æ e på dass, kommer snart. Så når de skrev noe til meg så skrev jeg automatisk til de æ e på dass, kommer snart. 7649663[/snapback] fant d ut: !autoresponse er ute en tur
simzERK Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor i all verden er ikke dette lovlig ? 7641892[/snapback] Synteas du det skulle vært lovlig? Viss noen køddet med deg? De kan ta bildene dine og alt.
perpyro Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Legg alle brukere av denne dritten i block lista så kan de finne noen andre og pøble med.
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor i all verden er ikke dette lovlig ? 7641892[/snapback] Synteas du det skulle vært lovlig? Viss noen køddet med deg? De kan ta bildene dine og alt. 7651713[/snapback] Får vel bare tatt bildet, men det kan du med printScrn og
tfw Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor i all verden er ikke dette lovlig ? 7641892[/snapback] Synteas du det skulle vært lovlig? Viss noen køddet med deg? De kan ta bildene dine og alt. 7651713[/snapback] Får vel bare tatt bildet, men det kan du med printScrn og 7651771[/snapback] jaaaaaaaaa
mongojarle Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor i all verden er ikke dette lovlig ? 7641892[/snapback] Synteas du det skulle vært lovlig? Viss noen køddet med deg? De kan ta bildene dine og alt. 7651713[/snapback] noe jeg lurer på da, tar de bildene dine i den størrelsen de er på harddisken, eller den lille reziset som er i msn? hvis de stjeler det store bildet, så er ikke dette lov, hvis du har opphavsrett på bildet. å ta screenshot er en annen ting vil jeg påstå, ettersom bildet blir så forringet at det ikke er godt for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå