Gå til innhold

Mer effektiv minnebruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette har noe for seg i sin nåværendeform, er jeg tvilsom til.

Den kritikken folk har kommet med er noe ubretiget.

Les Faq delen på hjemmesiden så ser dere at dokumentasjonen er ganske så grei.

 

Jeg vil ikke si dette er noen nyhet før det finnes beskyttelse til andre browsere og andre mye brukte programmer.

 

Dere sier programerere ikke ville gjort "feil" men jeg mener die hard bare er en annen måte å gjøre ting på.

De som lager programmet vil at det skal bruke mindre minne og "ofrer" annen funksjonalitet. Die hard legger til denne funksjonaliteten men koster mer minne, enkelt og greit.

 

 

Wildthing

Endret av Wildthing
Lenke til kommentar

Dere kan jo lese igjennom poster før dere lager nye.

 

Nei dette programmet fungerer ikke for Gothic 3. Det fungerer KUN for firefox i Windows.

 

Og som andre har sagt, og vist ved bilde, er at dette programmet skaper nettopp den krasjen de reklamerer for at det skal fjerne. Det samme skjedde meg. Kjører dog vista RTM (og før dere spør, ja den er lovlig), så det kan være derfor.

 

-nem

Lenke til kommentar
Får opp denne når jeg pakker det ut med WinRAR....?

7625708[/snapback]

Det står et eller annet med 'bloodhound' der, som er navnet på Nortons heuristic-scanner. Dermed betyr det bare at Norton TROR det kan være et virus i fila.

 

Norton er forøvrig ikke det antivirus-programmet jeg stoler mest på, og heuristic-scanneren dens er kjent for å gi falske advarsler :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det som var mest oppsiktsvekkende synes ihvertfall jeg, er at Microsoft støtter prosjektet. Er det fordi Microsoft har innsett at Windows trenger en noe bedre minnehåndtering?

 

Det er jo litt merkelig at Microsoft støtter noe som utelukkende kun fungerer med Firefox på Windows (hvis den delen skulle stemme).

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor et program som kun virker til Firefox ikke distribueres som en plugin til det programmet det skal hjelpe. Hvis Firefox har så elendig minnehåndtering at det trenger en real oppstrammer burde vel Firefox-teamet fikse det selv. Skjønner mindre og mindre av poenget med dette programmet..

Lenke til kommentar
Programmereren er vel mer opptatt av å få frem et poeng i media og kanskje navnet sitt osv enn å lage et program folk faktisk vil komme til å bruke.

7640329[/snapback]

Det er for så vidt greit, men da vill jeg i alle fall hatt et program som folk skjønte hva man kunen bruke til. hva slags reklameeffekt har et slik program hvis det ikke funker? ;)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor et program som kun virker til Firefox ikke distribueres som en plugin til det programmet det skal hjelpe. Hvis Firefox har så elendig minnehåndtering at det trenger en real oppstrammer burde vel Firefox-teamet fikse det selv. Skjønner mindre og mindre av poenget med dette programmet..

7639996[/snapback]

 

Windows: Firefox

Linux: Alle programmer.

 

Dette programmet egner seg mest til Linux Hobby Brukere.

Thats it.

 

Jeg kan ikke tenke meg hva grunnen var for at det ikke virket på andre windows programmer. Hmm. Tror det var noe med at de ikke var åpne for og bli endret slik som firefox kan til windows. Eller noe...

 

Det nevnes at programmerene kan bruke dette programmet "Die Hard" og komplimere det inn i programmet de skriver. Men det gjelder windows... Linux er vell åpen og kompatibel i fra før av eller noe, har ikke kunskaper om Linux...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...