Gå til innhold

Avstemming: Årets beste PC-spill 2006

Kva meinar du var årets beste PC-spel 2006?  

219 stemmer

1. 1. Kva meinar du var årets beste PC-spel 2006?

• Company of Heroes
      23
    • FEAR Combat
      4
    • Drømmefall: Den Lengste Reisen
      11
    • The Elder Scrolls IV: Oblivion
      52
    • Medieval 2: Total War
      17
    • Hitman Blood Money
      8
    • Neverwinter Nights 2
      15
    • Half Life 2: Episode One
      19
    • Gothic 3
      12
    • Battlefield 2142
      7
    • The Settlers II - 10th Anniversary
      5
    • Call of Cthulhu
      9
    • Splinter Cell: Double Agent
      5
    • Dark Messiah of Might and Magic.
      7
    • Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
      9
    • TrackMania Nations
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyken frå nyttårsrakettane har lagt seg og det er på tide å starte kåringa av «Årets beste PC-spill». I slutten av desember hadde vi ein nominasjonstråd der vi fekk inn fleire gode forslag. Takk til alle som bidro der. Det er ikkje så mykje meir å seie her, bortsett frå å ønskje alle lykke til med avstemminga.

Avstemminga vil vare til og med 06.01.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kremt, "Splinter Cell: Double Agent" er korrekt tittel :)

7618004[/snapback]

Skylder på at det var klipp&lim frå nomineringa, og heller dårleg med korrekturlesing. Har retta det no.

Skrevet

Det skal ikke være enkelt nei :hmm:

Gothic 3 er en god kandidat men ikke beste spill i 2006, tror jeg (mest pga. mini lags på pcen min :no: ).

FEAR Combat og HL2:Ep1 er begge to meget gode spill, FEAR er gratis som er et godt pluss, bra gfx og supert gameplay skader heller ikke. HL2 har også super grafikk og veldig bra gameplay og ikke minst elskbar fysikk, nå har jo HL2 litt historie og slikt, noe FEAR Combat ikke har da det er multiplayer.

Jeg tror faktisk jeg stemmer Half-Life 2: Episode 1 jeg selv om jeg spiller FEAR mye mer.

Veldig bra jobba Valve :thumbup:

(Gothic vinner over Oblivion anytime :whistle: )

Skrevet

Oblivion er et bra spill som jeg har hatt mye glede av,men det spillet som jeg velger å gi min stemme til,er Half Life 2 : Episode One. Ganske enkelt fordi det er genialt. :thumbup:

Skrevet

Som arbeidende familifar har jeg kun spilt et av spillene og det er Battlefield 2142. Den opplevelsen er langt fra god nok til noe årets beste, så det blir ingen stemmer fra meg her. Men denne listen er nå en fin ting å prøve nye spill utifra. Blir nok eventyr eller strategi jeg får prøve meg på. Kanskje jeg kommer over noe som kan få min stemme :)

Skrevet

her var det vansklig, vegas fikk min stemme fordi det er så morsomt, mens oblivion CoH og medival falt ut, skulle har 4 stemmer :whistle:

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Half-Life 2: Episode One. Selv om mange klagde over at spillet var vel kort, synes jeg ikke dette gjorde så mye - VALVe gjorde en strålende jobb med å ta historien videre fra Half-Life 2, og etter å ha spillt gjennom med kommentarspor på blir man nesten mer imponert når man hører hvor mye de faktisk har tenkt gjennom.

Gleder meg stort til EP2.

Skrevet (endret)

Sjølv om det på mange måtar var den største skuffelsen i 2006, går mi stemme til Gothic 3. Oblivion var meir solid i gjennomføringa, men vart for keisamt og generisk i lengda. Level-scalinga i det spelet er etter mi meining ei design-katastrofe. Neverwinter Nights 2 er eit svært solid spel, utan store feil, men det blir for lite ambisiøst i høve til Gothic 3 og Oblivion. Når Gothic 3 og Oblivion har sopass store feil, har det samanheng med at dei prøvar å gjere noko som er spesielt, og vanskeleg. NWN2 held seg til det trygge og tradisjonelle, som vi veit fungerar, men nyskapande er det ikkje.

Gothic 3 - det svakaste spelet i Gothic-serien, og det beste PC-spelet i 2006. ;)

Kay

Endret av KayAU
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...