Gå til innhold

Avstemming: Årets spillbruker/spill-moderator 2006


Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?  

238 stemmer

  1. 1. Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?

    • Hr. Jenssen
      43
    • Mala
      43
    • gunfreak19
      12
    • Bundy
      8
    • Avanore
      13
    • MiSP
      4
    • Swoofah
      2
    • Niskivara
      2
    • Tom waits for alice
      13
    • Pastor Lorentzen
      10
    • The Strategy Player
      27
    • Nordoelum
      7
    • ttt
      34
    • psilocybe
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hr. Jenssen er kanskje ikke så smart.

Han er kanskje ikke så pen heller.

Hans meninger er som katten hans.. Helt tullete.

 

 

Men stemte på han pga hans engasjemang i FPS-droppene sine.

 

Tenkte å quote noen av ordene han bruker når han får FPS-drop, men da kommer JEG til å bli permbannet pga ordbruken.

 

Takk gud for at det er en mute-knapp på Ventrilo :mrgreen:

Lenke til kommentar
Men jeg er meget forundret over at Orresnei ikke er nominert, han må jo være en av de mest aktive og seriøse brukerne her i "Spill" -delen.

Det er mange som ikkje er nominert som fortener litt ekstra merksemd. Dessverre er det ikkje alle som kan vere med, og det er heller ikkje alle som får med seg at det var ein nominasjon. Personleg syns eg det blir litt feil å kåre ein enkelt "vinnar" sånn som dette då det er det store mangfoldet som gjer Diskusjon.no til ein triveleg plass. Vi burde eigentleg hatt ein tråd der vi kan takke kvar enkelt for deira innsats, men sånn vart det no ikkje i år.

 

Personleg vil eg avstå frå å stemme. Dette av fleire grunnar. Som sagt er det svært vanskeleg å kåre ein enkelt vinnar som dette og eg veit rett og slett ikkje kven eg skulle stemt på. Som arrangør og ikkje minst som moderator forheld eg meg nøytral til den enkelte brukar og eg liker/hater (styrk det som ikkje passer) alle like mykje. Viss eg skulle trekt fram ein enkelt, eller bare ei gruppe, føler eg at dette kan svekke tilliten almenheita har til mine vurderinger og eg kan framstå som inhabil. Eg nøyer meg med å gratulere alle dei nominerte, og takke dei for insatsen dei legg ned i forumet kvar dag.

 

Hvor er forresten den nominasjonstråden som ttt nevner i første post?

7634551[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=685951

 

Mens jeg dingler etter bak dere på en fjerdeplass, faen... :p

7634148[/snapback]

*Trykker på rediger avstemming-knappen. Endrer litt på antall stemmer. TSP var visst utroleg populær i kveld.*

Bare før over den vanlege summen til kontoen min, så kan det bli verkeleg. :)

 

Stemte Hr. Jenssen. Han skriker høyest på Ventrilo.

7634557[/snapback]

Eg minner om at denne kåringa baserer seg på det som har skjedd i spelkategorien (ikkje i andre kategoriar, i det verkelege liv eller andre plassar) i løpet av 2006.

 

 

mala, jenssen og ttt må holde taler og ha debat om ozonlaget og skatte politikk

7634167[/snapback]

Noko sånt du tenkte:

[propaganda]

Den korte versjonen

Stem på meg sjå vil eg jobbe for mindre krig, fattigdom og sånn ... *knis*

 

 

Den litt lengre versjonen

Ozonlaget:

Dette er eit omdiskutert temna som engasjerer mange. Som ivrig databrukar og innesitter er eg og opptatt av dette. Når sola steiker om sommaren er det vanskeleg å forklare kvifor dagen må brukast foran PCen og ikkje ute i finveret. Min kjære mor forstår ikkje at vi løyser verdas problem i våre spennande diskusjonar. Heldigvis kjem ozonlaget oss til unsettning, eller rettare sagt mangel på ozonlag. Dette kan som kjent gjere det farleg å utsette seg for solsteiken, og vi kan trygt søke tilflukt på gutterommet. Stemmer du på meg vil eg jobbe for ei fjerning av ozonlaget, og dermed auke tiden du kan tilbringe på Diskusjon.no.

 

Skattepolitikk:

Eg har no vore moderator i ca. 1.5 år. På den tida har eg naturlegnok tent meg ein del penger. Bestikkelser frå Nintendo, Sony, Microsoft og andre produsentar samt fanboys og bråkmakarer som ønskjer litt friare spelerom eller vil kvitte seg med ein "konkurrent" har alle bidratt til at underteikna er ein rik mann. Men eg vil dele min rikdom med folket. Blir eg valt vil eg dekke alle utgifter som skattane tidlegare har dekt, sånn at du kan bruke dine hardt tente penger på spel og ytterlegare bestikingar av underteikna.

 

Krig:

Som sagt har eg vore moderator ei stund no. Og eg kan trygt seie at det ikkje er mange som har gjort så mykje for å forhindre krig mellom fanboys som meg. Med min trofaste sletteknapp og ein permban i beredskap er mangt eit troll og bråkmakar sendt til dei evige spam-markene. Denne tittelen vil styrke min kamp for fred og forsoning her i spelkategorien. Dette vil gjere alles forumtilverelse enda betre.

 

Nasjonalistisk musikk blir spelt i bakgrunnen og kvite duer og raude roser fyller lufta rundt meg i det eg med engajsert stemme og tører i augekrogen legg fram dette innlegget

[/propaganda]

 

disclaimer: Eg vil sjølvsagt ikkje misbruke stillinga som moderator den eine eller andre vegen. Ting som kan tyde på dette i innlegg er meint som ein dårleg spøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...