Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig.

Ja, synes de tok for seg begge deler av hypen veldig bra, og i episoden skjedde det som jeg tror kommer til å skje i virkeligheten: De som tror at Obama betyr verdens undergang vil bli positivt overrasket, de som trodde han skulle bli en mirakelmann vil bli skuffet.

Lenke til kommentar
Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig.

Ja, synes de tok for seg begge deler av hypen veldig bra, og i episoden skjedde det som jeg tror kommer til å skje i virkeligheten: De som tror at Obama betyr verdens undergang vil bli positivt overrasket, de som trodde han skulle bli en mirakelmann vil bli skuffet.

 

Jepp, de viste begge delene. De tar det skikkelig på kornet da.

 

Ja, folk kommer til å bli skuffet. Hvertfall sosialistene, og de andre som tilber han som en gud.

 

Randy kan gjøre en episode alene ja, sammen med Cartman og Butters. De tre overlegent beste karakterne i serien.

Lenke til kommentar
Randy kan gjøre en episode alene ja, sammen med Cartman og Butters. De tre overlegent beste karakterne i serien.

Enig i dette, men mener Butters ligger et lite stykke bak Cartman og Randy. Men det er ingen tvil om at Butters er en bedre karakter enn Kenny, og at det er morsommere når han tar over for Kenny, i sesong 6.

 

Sitter og ser Manbearpig for hundrede gang. Det er en så kos episode.

Lenke til kommentar

Kjeeeeedlig, ikke noe usaklig Cartman tull (annet enn tv-salget som jeg lo bra av :p ) Randy var jo litt artig, og Ocean 11 greiene var bra lagd. Men ikke noen skikkelige latterkuler, og jeg satt stort sett der og lurte på om de lagde episoden igår, eller om de lagde en McCain versjon... Nei, jeg syntes del 2 av marsvin greia var artigere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...