Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Skjer med dissing av "The China Problem" da? Den var genial, mye mulig jeg har anderledes humor enn folk flest her inne, men bare å se Butters som går rundt og skyter av køllene til folk, samt Lucas og Spielberg voldta Harrison Ford og Stormtroopere fikk meg rett og slett i bakken. Herlig Indy 4-kritikk. Det skal sies at jeg faktisk likte Indy 4, en av få Indy-fans virket det som.

 

Har ikke sett den nye episoden enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer med dissing av "The China Problem" da? Den var genial, mye mulig jeg har anderledes humor enn folk flest her inne, men bare å se Butters som går rundt og skyter av køllene til folk, samt Lucas og Spielberg voldta Harrison Ford og Stormtroopere fikk meg rett og slett i bakken. Herlig Indy 4-kritikk. Det skal sies at jeg faktisk likte Indy 4, en av få Indy-fans virket det som.

 

Har ikke sett den nye episoden enda.

 

the china problem var jo litt bra men skyter folk i køllene er bare fælt.

skyter folk i køllene må til med plastisk kirugi for min del

Lenke til kommentar

Der syns jeg egentlig et av hovedproblemene med episoden ligger - de dro de samme vitsene om og om igjen. Dette gjelder jo ikke bare Indy-delen, men også delen med Cartman og Butters. Grunnen til at jeg likte Indy-delen var at jeg syns det var deilig å se litt kritikk mot den elendige filmen. Samtidig syns jeg blant annet Deliverance-referansen var hysterisk.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Ingen som diskuterer den nyeste episoden?

Lo så tårene trilla når Craig prater på hvorfor ingen liker de :p Også selvsagt en skikkelig tvist på slutten :) Noen som vet om det kommer til å bli en eller to episoder til?

 

Edit: Klart det er Craig, vet ikke hvorfor jeg skrev Clyde :blush:

Endret av Sveerbatov
Lenke til kommentar
Ingen som diskuterer den nyeste episoden?

Lo så tårene trilla når Clyde prater på hvorfor ingen liker de :p Også selvsagt en skikkelig tvist på slutten :) Noen som vet om det kommer til å bli en eller to episoder til?

 

ingen som prater om de nå. siden vi har pratet litt om den.

 

men de var jo litt morsomt dette med Clyde. men eg viste ikkje at han var the chosen one da :)

Lenke til kommentar

Tror dette ender med at de (Matt og Trey) enten dreper Clyde eller lar ham faa en litt större rolle i serien i en liten stund (som de gjorde med Tweek og Pip, og til dels Butters, men han har beholdt litt av statusen sin selv om de dro inn Kenny igjen).

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Skjønte ikke helt hvorfor et svært marsvin herjet rundt i gatene i den nye episoden...var litt for absurd for min del..

 

Likte godt Cloverfield parodien til Randy på slutten der tho :!:

Lenke til kommentar

Hentet fra SouthParkStudios.com:

This week, the boys are lost in the Andes Mountains where they discover the startling secret behind the attack of the giant guinea pigs. The boys now have the power to rescue their town and the rest of the world from the onslaught but the Head of Homeland Security stands firmly in their way. Meanwhile, Randy bravely documents the destruction while trying to save his family.

 

Må si jeg gleder meg til fortsettelsen selv om første del ikke var det helt store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...