Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Vitsene var helt greie, men syns de nye episodene mangler litt i forhold til de gamle. De nye episodene blir for fort over og man sitter igjennom hele greia og venter paa et höydepunkt, de gamle episodene hadde bedre historie og oppbygging.

 

Det går opp og ned, og kvaliteten er mer varierende enn før. Men fra tid til annen dukker det opp geniale ting, som f.eks Imaginationland-trilogien forrige sesong.

 

Starten på en sesong/delsesong pleier alltid være litt bob-bob. Satser på det tar seg opp. Dette var ikke den verste episoden, selv om cartman-butters subplottet var rimelig intetsigende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var rett og slett priceless da Lucas og Spielberg voldtok Indy, jeg lo så jeg datt i bakken. Og Butters som gikk rundt og skjøt folk i pikken, rett og slett fantastisk.

Haha, enig. Jeg har tro på denne delen av sesongen. Flott start.

 

Glemte også nevne Lucas & Spielberg som voldtar en stormtrooper :!:

 

Og når de sier de har funnet Yoda og Short Round voldtatt til døde. Genialt, rett og slett. Om mulig den beste episoden denne sesongen, i kamp med Major Boobage og Logging off.

Lenke til kommentar

Synes serien har tapt seg kraftig med denne sesongen, men heldigvis så var ikke fortsettelsen på sesong 12 så dårlig. Tydelig å se at Parker og Stone mislikte Indiana Jones 4 ihvertfall (hvis de ennå skriver historiene?) :p Er selv litt mer enig med Butters om Indiana Jones 4 ifht resten. Butters og Cartman var konge i denne episoden.

 

Er det noen som vet noe mer om når streaming av episoder på www.southparkstudios.com vil fungere for oss i Skandinavia igjen?

Lenke til kommentar

Er jeg virkelig den eneste her som syntes at denne episoden var litt jalla? Dårlig plot, dårlige vitser, de to plottene hadde ingenting med hverandre å gjøre, og alle stemmene var forandret! Det eneste som var litt vittig var da Butters gikk rundt og skjøt folk i pikken og fikk en overhaling hver gang. Om resten av episodene blir som de vi har fått til nå vil dette bli verre en sesong 11 som faktisk hadde noen høydepunkter!

Lenke til kommentar
1209 - Breast Cancer Show Ever :

Wendy gets in trouble when she threatens to beat up Cartman after school. No matter how fired up Wendy is, all bets are on Cartman. Everybody knows a girl can’t fight a boy and win.

 

 

Ooo classy :D Gleder meg til neste episode, tror den kan bli meget bra =D

 

samme her.

kommer om 2 dager ikke sant?

 

men denne sesongen har gått opp og ned.

synest dei gamle var best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...