Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var sinnsykt bra episode ja, lo godt av:

" hey emo-kids cartman and wendy are gonna fight after school"

" Did he just call us emoes?"

 

"You gotta calm down Wendy, or you gotta get your boobs all angry and they are gonna start killing people :!: "

 

er det en annen voice acor for Wendy nå eller? Tidligere så har jo Wendy hattt sinnsykt lys stemme

Endret av Mr_Mellingen
Lenke til kommentar
Cartman var on fire denne episoden. Hvertfall når han lekte gangster, hoho. Lo godt da han dreit på pulten til Garrison. Men likte ikke han tapte slosskampen :(

Enig, er liksom så klisje at jenter vinner slosskamper i tv-serier. Hadde ventet at de skulle gjøre en liten tvist på det ihvertfall, sånn som når Cartman banker dritten ut av han dvergen som kan karate f.eks.

 

Ellers var episoden meget morsom.

Lenke til kommentar

"You wanna throw down doug? I'd throw down." Den setningen er så fantastisk morsom. Har sett episoden sikkert 20 ganger, men ler av den hver gang enda. En klasseepisode.

 

Men likte ikke han tapte slosskampen :(

This! Det verste med episoden. Hvor fantastisk hadde det ikke vært hvis Cartman hadde banket Wendy, og stått å hånet henne ettepå.

Lenke til kommentar
"You wanna throw down doug? I'd throw down." Den setningen er så fantastisk morsom. Har sett episoden sikkert 20 ganger, men ler av den hver gang enda. En klasseepisode.

 

Men likte ikke han tapte slosskampen :(

This! Det verste med episoden. Hvor fantastisk hadde det ikke vært hvis Cartman hadde banket Wendy, og stått å hånet henne ettepå.

 

ja.

 

er jo litt rart at han ikke greier å ta wendy. siden han tok en dverg.

Lenke til kommentar
Denne episoden syns jeg faktisk ikke var så verst. Handlingen er herlig absurd og enkelte av vitsene treffer. Sammenlignet med de eldre sesongene er episoden svak, men jeg syns den var langt bedre enn The China Problem f. eks. Gleder meg til fortsettelsen.

 

jeg og gleder meg til fortsettelsen

 

men randy lekte jo litt cover fields synest eg da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...